• Anonym (Nyfiken)

En penis som är 14 cm lång och 13 cm i omkrets (uppmätt - ej ögonmått) är enligt mig...

Först vill jag säga att jag är en kille som inte har komplex för min penis, jag är väldigt nöjd och stolt över den. Dock vet jag att olika kvinnor föredrar olika och jag är bara nyfiken på att veta vad ni tycker om MIN size.

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden En penis som är 14 cm lång och 13 cm i omkrets (uppmätt - ej ögonmått) är enligt mig...
  • Anonym (K)

Jag tycker att den kanske kunde fått vara centimeter grövre, men det är ju för att jag är slapp det. Utöver det, inga påpekningar alls. 

• Anonym (normal)

Helt normal men eftersom min sambo, som är den enda jag varit med, har så stor så skulle jag nog uppleva den som liten! Därför jag valde det alternativet, men egentligen är den ju medel, lite kortare än medel men grövre :)

• Fröken36

Beror på vad du kan göra med den. Men bra size för mig då jag är liten i muffen.

• Anonym (Nyfiken)
    Fröken36 skrev 2014-12-13 13:37:35 följande:

Beror på vad du kan göra med den. Men bra size för mig då jag är liten i muffen.

Tackar!
  • MotherOfTheDevils

Jag kör stenhårt på kvalitét före kvantitet. Varför en utrustning värdig gudar om han ändå inte kan använda den lixom?! Cool

• Anonym (E)

Den ÄR ju medellängd, men jag skulle nog inte svara "medel" då det låter lite "whatever". För mig hade den varit perfekt.

• Anonym (Frö)

En medel längden på en kuk är på 12.5cm

Folket med minst kuk är folk från Slovakien.

• Anonym (Nyfiken)

Uppskattar alla era svar, så ni vet. Ni som röstar får gärna skriva en kommentar!

• Anonym (ungefär som min)

Jag läser med intresse, eftersom storleken är nära min.
    Jag har dock inga problem med vare sig självförtroende eller sex, bara nyfiken på olika människors uppfattning.

Svar på tråden En penis som är 14 cm lång och 13 cm i omkrets (uppmätt - ej ögonmått) är enligt mig...