• Anonym (Nyfiken)

fettsugning "lipo"

Hej
    Är de någon här som gjort en fettsugning
    Lipo" jag ska ev göra magen och fettsuga låren.
    jag är nyfiken på veta
    Om du blev nöjd med resultatet?
    Fick du stora ärr, syns de mkt att du gjort den. Eller går de att dölja att man gjort de?

Hade du mkt ont efteråt?
    Hur lång tid tog de tills du såg fullständigt resultat? Och när kunde leva som vanligt igen? Börja träna osv?
    Hur mycket fick du betala?

Har du före efter bilder jag kan få se?

Kanske finns trådar om detta ?
    Jag hittar intr iaf..
    Tacksam för alla svar

• Svar på tråden fettsugning "lipo"
  • Anonym (Nyfiken)

Var på en konsultation igår

På laser och estetik i Uppsala

Kirurgen tyckte ja skulle vänta 1,5-2mån

Och komma tillbaka då, pga ja går ner i vikt

Nu sakta men säkert och att de då skulle bli bättre resultat när ja gått ner mer före

En lipo fettsugning????

Någon mer som fått detta svar?

Vill ju göra de nu ????

• Anonym (bodyjet)
    Anonym (Nyfiken) skrev 2014-12-14 12:03:18 följande:

Hej
    Är de någon här som gjort en fettsugning
    Lipo" jag ska ev göra magen och fettsuga låren.
    jag är nyfiken på veta
    Om du blev nöjd med resultatet?
    Fick du stora ärr, syns de mkt att du gjort den. Eller går de att dölja att man gjort de?

Hade du mkt ont efteråt?
    Hur lång tid tog de tills du såg fullständigt resultat? Och när kunde leva som vanligt igen? Börja träna osv?
    Hur mycket fick du betala?

Har du före efter bilder jag kan få se?

Kanske finns trådar om detta ?
    Jag hittar intr iaf..
    Tacksam för alla svar

Jag gjorde mage + lovehandles med bodyjet och puttade in fettet i brösten. Jag är nöjd med magen. Brösten kunde varit större men det visste jag iofs redan från början att det är en halv kupstorlek som går att få på det viset bara.

Ärren syns inte alls. De är/var fyra små pluttärr bara nedanför troskanten.

Yes, jag hade hyfsat ont första dagarna. Men gick till jobbet redan efter en dag hemma efter op. Har ett stillasittande jobb.

Man fick ha på sig gördel i ett par veckor efter, det var tight och obekvämt. Minns inte exakt när man ser det färdiga resultatet men efter en månad eller två kanske. Jag var ju ganska blå ett tag också....

Leva som vanligt bortsett från gördeln gjorde jag efter 2 veckor.

Betalde typ 45.000 om jag inte minns fel.

Före och efterbilder lägger jag inte ut online tyvärr. Men kolla plastikoperationsforum.se/ där finns andras bilder. Man måste dock vara medlem och posta egna bilder för att se bilder där.

Och yes, jag fick också order om att vänta ett par månader innan op eftersom jag också höll på att gå ner i vikt. Man ska tydligen ha gått klart ner i vikt innan man fettsuger för då är det lättare att få ett fint och jämt resultat.

Lycka till!
  • Anonym (Nyfiken)

Snack för Svar

Varför valde du body jet

Och hur skiljer sig de ifrån lipo ?

Samt vart gjorde du din behandling"

• Anonym (bodyjet)

Inte säker på vad lipo är men jag valde body jet för att det är skonsammt (de använder typ en vattenstråle för att seperera fettet) så återhämtningen är snabbare än traditionell fettsugning.

Plus att det är bodyjet som gäller om man vill "spara" fettcellerna och stoppa in dom i brösten.

Opererades på Art Clinic i Gbg.

Svar på tråden fettsugning "lipo"