• Anonym (TS)

Marijuana-planta i julklapp

Om du av du av en familjemedlem fick en marijuana-planta i julklapp. Vad skulle du göra? Skulle du bli glad? Skulle du anmäla?

• Svar på tråden Marijuana-planta i julklapp
  • LängtansBlåaBlomma

Se det som ett skämt och förmodligen kastat den eftersom jag varken har utrustning eller intresse av att odla/ta hand om den. Ska ju bli mamma för sjutton :D

Sen hade jag blivit nyfiken på min släkting.

kampenmotpco.blogg.se/ - äntligen gravid! BF 1/1 2015
  • Anonym (Idioti på högsta nivå)

Om en släkting är så korkad att dom ger mig något brottsligt i julklapp så hade jag bett till högre makter att jag inte fått samma intelligenskvot via generna.

• Anonym (Maja)

Jag hade tackat och bockat som sig bör när man får en gåva. :)

• Anonym (legalizera)

Jag  hade tyckt det varit intressant och roligt, och skulle bli väldigt nyfiken på min släkting.

Troligtvis skulle jag odla upp den och försökt få till en fredagskväll med släktingen.

• Anonym (123)

Jag skulle bli lite besviken då den inte trivs i december mörkret och kommer troligtvis att dö pga miljöombytet och brist på ljus. inte en bra julklapp!

• Anonym (TS)
    Anonym (123) skrev 2014-12-15 00:58:01 följande:

Jag skulle bli lite besviken då den inte trivs i december mörkret och kommer troligtvis att dö pga miljöombytet och brist på ljus. inte en bra julklapp!

Men ponera att han/hon även gav dig utrustning (ex. en särskilt anpassad lampa) som gör att plantan växer?
Svar på tråden Marijuana-planta i julklapp