• Anonym (Tjej)

Bara äta kvarg?

Hej.

Folk skriver om pulverdieter och shakes, jag bara undrar.. Borde det inte fungera att äta bara naturell kvarg under viss tid? För viktnedgång alltså. Jävligt enformigt kanske men det borde funka?? Man bör kunna krydda med lite kanel exempel för lite smak. En burk ligger säkert på ca 500 kcal eller något? Så äta det + dricka massa vatten borde sätta igång kroppen!

Vad tror ni?

• Svar på tråden Bara äta kvarg?
  • Dr Nail

Jag vill inte vara taskig eller nåt men det låter som en urusel diet. Gå ner i vikt kan du lika gärna göra snabbast genom att sluta äta helt, istället för att utsätta kroppen för liknande experiment.

• Anonym (Tjej)

Haha ingen fara, tycker inte du lät taskig.

Men de borde ju fungera.

• Anonym (kutle)

Jag tycker du ska äta kutle istället. Det är jättenyttigt och mycket få kalorier. Gott också!!! Du kan äta kutle med kvarg, med sallad osv. Du väljer. Men det är jättejättejätte-gott!!!!!!!! Kolla receptet.

• Forumdeltagaren

Kanske skulle fungera men verkar enformigt. Vill man dessutom hålla vilken efter viktminskningen måste man ju ha en plan för det också.
    Varför inte göra som Viktväktarna: Äta massor med god mat och gå ner ca 1 kg/veckan? Man behöver inte vara duktig på matlagning för att klara det!

• Dr Nail
    Anonym (Tjej) skrev 2014-12-15 02:43:49 följande:

Haha ingen fara, tycker inte du lät taskig.

Men de borde ju fungera.

Det tvivlar jag inte på! Folk tenderar att gå ner i vikt av undernäring! :D
Svar på tråden Bara äta kvarg?