• Anonym (kluven)

Han har legat med väldigt många tjejer... Hjälp.

Jag dejtar en kille som är 21 år, sen någon månad tillbaka och här om dagen började vi prata om vårt sexuella förflutna. Jag frågade honom hur många han har legat med. (Livsfarlig fråga egentligen, för det är så lätt att man får "fel" svar.. )

Iallafall. Han sa att "Jag vill inte säga, du kommer inte kunna se på mig på samma sätt igen".

Jag blev såklart nyfiken och ville veta mer. Jag frågade typ, 20? 50? 100? Och han svarade att det är nånting runt 70-80 tjejer.

Han hade helt rätt... Jag visste inte vad jag skulle säga, och helt ärligt så blev jag lite mindre intresserad. Jag har blivit bedragen tidigare och är efter det här rädd att bli det igen. Vad borde jag göra? Hur skulle ni tänka? Och göra?

Jag är konfunderad...

• Svar på tråden Han har legat med väldigt många tjejer... Hjälp.
  • Anonym (Kåppi)

1, Acceptera.
    2, Gör slut.
    3, Skaffa en tidsmaskin och backa tiden.

• Anonym (Pastorn)

Jag tror att det är bättre att du försöker att göra en bedömning utifrån hur han verkar som person istället för att titta på hur många han har legat med.

Han kanske aldrig varit otrogen.

Han kanske har legat med många för att han gillar sex men inte har hittat rätt förhållande.

Det vore nog en bra ide att kolla med honom hur bra han varit på att skydda sig dock.

Ett bra förhållande slår en massa ONS med hästlängder för de flesta och han har ju dessutom "lekt av sig" redan.

Jag tycker att han verkar som en ärlig kille som faktiskt berättade hur många det var när du frågade trots att han förstod att du inte skulle tycka att det var helt positivt.

• Robert 832

Antalet tyder egentligen inte på nått annat än att killen är hälsosam och gillar sex. Varför verkar det vara en förutsättning för så väldigt många att ett förhållande är det ultimata som ska uppnås?

Han kan lika gärna vara fullkomligt nöjd med att vara på egen hand och inte behöva jaga "drömmen" om att vara tillsammans med nån alls... tills han träffade dig då.

Jag tror att när en sådan person oavsett kille eller tjej faktiskt bestämmer sig för att satsa på ett förhållande så är det mer säkert att lyckas för då vill denne vara tillsammans med just DIG snarare än tillsammans bara för drömmen eller idealet.

• Hagwar
    Anonym (kluven) skrev 2014-12-15 19:33:32 följande:

Jag dejtar en kille som är 21 år, sen någon månad tillbaka och här om dagen började vi prata om vårt sexuella förflutna. Jag frågade honom hur många han har legat med. (Livsfarlig fråga egentligen, för det är så lätt att man får "fel" svar.. )

Iallafall. Han sa att "Jag vill inte säga, du kommer inte kunna se på mig på samma sätt igen".

Jag blev såklart nyfiken och ville veta mer. Jag frågade typ, 20? 50? 100? Och han svarade att det är nånting runt 70-80 tjejer.

Han hade helt rätt... Jag visste inte vad jag skulle säga, och helt ärligt så blev jag lite mindre intresserad. Jag har blivit bedragen tidigare och är efter det här rädd att bli det igen. Vad borde jag göra? Hur skulle ni tänka? Och göra?

Jag är konfunderad...

Vad du borde göra vet jag inte, du gör vad du vill. Jag skulle bli äcklad av och dumpa en tjej med de siffrorna inom en blinkning. 
  • Anonym (Pastorn)

Hur har det gått TS?

• Anonym (kluven)

Hej Pastorn!
    Det rullade på ett tag, jag kunde släppa hans "siffra", men det visade sig att han inte var någon att lita på. Blivit bedragen så många gånger och det slutar aldrig att upphöra... Så, det är över mellan oss nu. Tråkigt, och självkänslan är såklart nere på botten, men jag orkar inte lägga någon mer vikt på skitstövlar haha... 

Svar på tråden Han har legat med väldigt många tjejer... Hjälp.