• out

    Hur skaffar man en flickvän/ nya tjejkompisar?

    Hej, jag är en kille på 17år och har rätt svårt att hitta tjejkompisar. Anledning är att jag har haft väldigt få tjejvänner och inte vart nära dom, jag skulle tycka det var skönt att kunna ha någon annan att prata med och har något annat att prata om en bara det man gör med sina killkompisar.

    Jag gissar att många av tänker att du kan väl bara gå och prata med någon i din skola men jag är rätt blyg av mig och skulle inte kunna göra något sånt.

  • Svar på tråden Hur skaffar man en flickvän/ nya tjejkompisar?
  • youngandbeautiful

    Om du är för blyg för att prata med tjejer IRL, ta kontakt med de på typ KIK eller Facebook. Sedan tycker jag även att du ska försöka ta kontakt IRL oxå. Va allmänt trevlig bara och sätt dig bredvid nån tjej på lektionen. Ta det lugnt och börja sakta, kasta dig inte på tjejerna direkt utan börja med att kanske bara säga något litet nån dag och sedan tar du det därifrån. Som tjej kan jag även intyga att alla tjejer vill ha killkompisar som man kan prata känslor med :) Lycka till!

  • out
    youngandbeautiful skrev 2014-12-15 23:30:48 följande:

    Om du är för blyg för att prata med tjejer IRL, ta kontakt med de på typ KIK eller Facebook. Sedan tycker jag även att du ska försöka ta kontakt IRL oxå. Va allmänt trevlig bara och sätt dig bredvid nån tjej på lektionen. Ta det lugnt och börja sakta, kasta dig inte på tjejerna direkt utan börja med att kanske bara säga något litet nån dag och sedan tar du det därifrån. Som tjej kan jag även intyga att alla tjejer vill ha killkompisar som man kan prata känslor med :) Lycka till!


    Svårt att prata med tjejer i min klass då det går bara en där och hon är väldigt konstig. Själv så använder jag inte kik så vet inte riktigt hur det funkar. Vet inte hur jag skulle börja skriv om jag börja skriv med en tjej jag inte känner
    Anonym (95) skrev 2014-12-15 23:48:19 följande:

    Jag kan bli din kompis.


    Vad trevligt :D
  • Anonym (Problematiskt?)
    youngandbeautiful skrev 2014-12-15 23:30:48 följande:

    Som tjej kan jag även intyga att alla tjejer vill ha killkompisar som man kan prata känslor med :) Lycka till!


    Blir det inte problematiskt om killkompisarna är snygga?
Svar på tråden Hur skaffar man en flickvän/ nya tjejkompisar?