• Äventyrlig

Kluven

Hej alla! VAD GÖRA?
    Jag är kluven frun har ingen sex lust längre hon är gravid i 30v. Jag har inga problem med det men frun vill att jag ska njuta med en annan kvinna under tiden. Hur ska jag göra? Till på köpet säger hon gör nått åt din fantasi knulla en äldre kvinna som din fantasi allså 40plus.

• Svar på tråden Kluven
  • Mrs Okänd

Nej nej nej...det är ju inte länge tills hon skall föda och tänk om hon ångrar sig. Sen beror det ju på om "ni" gjort så innan eller inte. Kanske du ångrar dig sen.

• Äventyrlig
    Mrs Okänd skrev 2014-12-17 08:22:44 följande:

Nej nej nej...det är ju inte länge tills hon skall föda och tänk om hon ångrar sig. Sen beror det ju på om "ni" gjort så innan eller inte. Kanske du ångrar dig sen.

Hej! Nej vi har inte gjort sånt förut.
    Men varför tror du hon säger så?
    Jag har inget behov av massa sex och njuter av att hon är gravid!
  • Mrs Okänd
    Äventyrlig skrev 2014-12-17 08:27:44 följande:
    Hej! Nej vi har inte gjort sånt förut.
    Men varför tror du hon säger så?
    Jag har inget behov av massa sex och njuter av att hon är gravid!

Har ni inte ens pratat om det innan?

Jag kan ju inte veta varför hon säger så men samtidigt är ju inte gravidhormoner nåt att leka med. Om du inte själv har behovet så är det bäst att avstå denna gången i alla fall. Tänk om hon testar dig, se om du stannar vid hennes sida?
  • Äventyrlig
    Mrs Okänd skrev 2014-12-17 08:33:33 följande:

Har ni inte ens pratat om det innan?

Jag kan ju inte veta varför hon säger så men samtidigt är ju inte gravidhormoner nåt att leka med. Om du inte själv har behovet så är det bäst att avstå denna gången i alla fall. Tänk om hon testar dig, se om du stannar vid hennes sida?
    Nej har vi inte. Där imot har vi haft tre kant med en tjej till ett par gånger.
    Ja jag ska avstå.
  • Mrs Okänd
    Äventyrlig skrev 2014-12-17 08:37:33 följande:
    Nej har vi inte. Där imot har vi haft tre kant med en tjej till ett par gånger.
    Ja jag ska avstå.

Ok...ja, det är nog vettigt att avstå...man måste ju vara 100% säker på en sådan sak.
  • Äventyrlig
    Mrs Okänd skrev 2014-12-17 08:39:58 följande:

Ok...ja, det är nog vettigt att avstå...man måste ju vara 100% säker på en sådan sak.
    Ja det måste man ju.

Svar på tråden Kluven