• Ascendere

Sammanfattning av dagens heta trådar

Lät datorn skriva en sammanfattning av alla dagens heta trådar här på forumet, så här blev det, nog har man sett vanliga inlägg som varit mer osammanhängande :)
    --------------------------------------------> 

Fetma däremot som ÄR skadligt och inte hämta vårat barn ska vara hos sin pappa varannan vecka och att äta två mål så tätt, varför äter man sig i och se till att överlämning ska i försökte från 20:30 - 01:55 då han slutligen somnade. Sedan orkade jag inte kroppsläten och dylikt! Det mest avtändande jag har ett begåvningshandikapp av något över huvud taget.
    Han tycker det är ju sorgligt.
    Diskutionen om kostnader för samhället och väldigt stort problem.
    Jag har en fet person som äter onyttigt.
    Vi kan ta doves kampanj, när den som lider av det. 
    Men att vara redo när jag vill få sagt, men att låta det bli mamma och jag vill verkligen göra såhär?
    Jag är ledig idag och han sitter som en zombie med munnen halvöppen, blicken KLISTRAD mot skärmen och reagerar inte när jag frågar varför han aldrig svarar säger "den här filmen har vi ju redan sett", han svarar inte. Han reagerar inte. Jag vänder mig förespråkar verkligen inte okej.
    Fetma däremot som ÄR skadligt och inte jag? börjar tro att jag aldrig ska få bilda familj. Dock är jag rädd att äta två mål så tätt, varför kallar vi feta för att titta på honom och han tycker det är normalviktiga och normalt medan jag göra absolut ingenting, för att vara normalviktiga kvinnor under och auktorisationsnr av banken och reagerar inte ens hört att jag avbryter honom för nu tappar hans namn. När jag frågar varför han aldrig svarar säger han "du ställde ju ingen frågade dig något som INTE är en tjej i börjar tro att jag faktiskt inte. Han reagerar inte okej.
    Fetma däremot som ÄR skadligt och väldigt skadligt och vi ses iallafall en gång till.
    Är det någon som har erfarenhet av det. 
    Men att låtsas att man är normalt.
    Han tycker det minsta. För det ändå. Bank1 Danske Bank, Bank 2Skandiabanken och det jag vill bilda familj.Dem äter middag?
    Jag är en tjej i början av tjugoårsåldern som blev familjehemsplacerad ska lägga sig i och se till barn. Jag känner mig redo för det fn och har vi ju redan sett", han svarar inte. Jag säger "har vi inte det?", han svarar inte. Jag vänder mig för att någon som har erfarenhet av det i veckorna. I lördags skulle jag få mycket senaste tiden överenskommelse genom familjerätten ät det som är snyggast är inte underviktiga, de är normalt att bli mamma och jag viftar med handen framför ögonen på honom och jobba med det innan jag frågade dig något helt normalvikt och inte underviktiga, d
Svar på tråden Sammanfattning av dagens heta trådar