• mad2mad

Bioresonans - Bota pälsdjursallergi - en skeptikers sista utväg

Bioresonans var det då.. 

Min sambo är EXTREMT allergisk mot pälsdjur och det är för mig jobbigt eftersom jag älskar djur. Hejda dig nu du som tänker att jag ska försöka pracka på honom något djur trots allergi, där är jag inte än. Men det är såklart en underbar tanke att se oss med en hund i framtiden men nu räcker det att vi iallafall ska kunna hälsa på någon med djur hemma. 

Åter till saken. Min sambo är som sagt allergisk och berättade att en av hans kompisar berättat att flera av hans vänner som är mycket jaktintresserade och pälsdjursallergiker hade blivit rekommenderade till en klinik i norra sverige där man sysslade med hokus pokus-metoden bioresonans. Där på kliniken fick dom genomgå det ena flummigare än det andra MEN har idag egna jakthundar och är friska från deras allergi. Hade jag läst det här i ett forum hade jag skrattat gott men med tanke på källan så blir jag lite konfunderad. Jag söker mig därför hit för att se om det finns någon vettig människa som själv har erfarenhet av bioresonans. 

Känner mig redan dum, men skulle det funka skulle det såklart vara värt ALLT! 

Svar på tråden Bioresonans - Bota pälsdjursallergi - en skeptikers sista utväg