• VPK

Jag vill tjäna pengar på invandrarna!!

Hej

Ja som rubriken lyder, här ska tjänas pengar!! Jag funderar på att köpa upp gårdar och göra om de till flyktingboenden, finns bra med pengar i detta. Migrationsverket är ju desperata och detta kommer bara bli värre och värre. Hur mycket kan man kräva per dygn? 

Jag läste en artikel om att somalier åkte hem för de inte fick någon frihet, detta gällde då Norge. Hur funkar det då med betalning om de reser hem igen? Går det att skriva långa avtal så att även om de reser hem så tickar pengarna in? Här finns möjlighet för att dubbelfakturera helt enkelt..

Är det krav på att det ska finnas värme och sånt eller kan man bara lotsa de ut i skogen och låta de klara sig själva? 

Läste även igår om hur flyktingsmugglare helt enkelt flög in folk till Sverige med privatflyg, detta kanske man kan effektivisera? Känns meningslöst att flyga in 5-10 personer per gång, det är inte miljövänligt. Vad kostar det att hyra ett plan som tar 200 passagerare? 

Någon med erfarenheter inom människohandeln som pågår? 

Jag tror detta är en guldgruva helt enkelt, känns dumt att inte utnyttja situationen.

• Svar på tråden Jag vill tjäna pengar på invandrarna!!
  • Läserlitesvararlite

Jag betvivlar din seriositet, din tråd stinker troll. Men vad som stinker värre är den naturvidriga människosyn du blottar. Jag är övertygad om att helvetet har reserverat sin lägsta krets för dig och dina likar. Fan vad vidrig tråd du skapat och fy helvete vilken vidrig person du verkar vara. Jag skulle be dig att skämmas om jag trodde att du hade vett till det men vett saknar du ju alldeles uppenbart. Jag kan bjuda dig på en virtuell spottloska i ansiktet istället, varsågod.

• VPK

Svara seriöst eller låt bli, detta är en miljardindustri, varför ska bara de stora företagen få sko sig? bättre med mångfald isåfall.

• Läserlitesvararlite

"Är det krav på att det ska finnas värme och sånt eller kan man bara lotsa de ut i skogen och låta de klara sig själva? "

Och det menar du att jag ska svara seriöst på?

Svar på tråden Jag vill tjäna pengar på invandrarna!!