• leg4

Vad betyder "rövsmör"?

Jag har sett flera trådar på t.ex. Flashback där man diskuteraf något som heter "rövsmör". Vad betyder det och hur uppkommer det?

• Svar på tråden Vad betyder "rövsmör"?
  • Dr Nail

Är det viktigt? Vill man veta? Är det viktigare en den geopolitiska situationen i östra Ukraina? Är det viktigare än frågan om jag orkar raka mig idag eller om jag ska göra det på söndag?

Är det?

• leg4
    Dr Nail skrev 2014-12-19 18:08:31 följande:

Är det viktigt? Vill man veta? Är det viktigare en den geopolitiska situationen i östra Ukraina? Är det viktigare än frågan om jag orkar raka mig idag eller om jag ska göra det på söndag?

Är det?

Situationen i Ukraina skiter jag i, den påverkar inte mig. Att få veta vad rövsmör innebär och om det går att ersätta vanligt smör med detta är en mycket viktigare fråga. Sådeså!

Förövrigt är din avatar jävligt ful
  • Ful Anka

Rövsmör, även kallat "analsmör", är slidsekret som runnit ner och fuktat analöppningen på en kåt kvinna. Ej att förväxla med smör i plastförpackning.

This is my life and I don't care
  • Ful Anka
    leg4 skrev 2014-12-19 18:22:02 följande:
    Situationen i Ukraina skiter jag i, den påverkar inte mig. Att få veta vad rövsmör innebär och om det går att ersätta vanligt smör med detta är en mycket viktigare fråga. Sådeså!

Förövrigt är din avatar jävligt ful
    Du har rätt, den avataren var den fulaste på länge.
  • RamboMannen

Är inte "stjärtsmör" svett blandat med överbliven avföring efter att man inte torkat sig ordentligt?

• Ful Anka
    RamboMannen skrev 2014-12-19 20:53:19 följande:

Är inte "stjärtsmör" svett blandat med överbliven avföring efter att man inte torkat sig ordentligt?

Mycket möjligt men, analsmör är sekret. Gör analen glatt och penetrerings vänlig.
  • Nordin126
    Ful Anka skrev 2014-12-19 18:35:27 följande:

Rövsmör, även kallat "analsmör", är slidsekret som runnit ner och fuktat analöppningen på en kåt kvinna. Ej att förväxla med smör i plastförpackning.

Är smöret i röven är på en man då?
  • Ful Anka
    Nordin126 skrev 2014-12-21 16:50:17 följande:
    Är smöret i röven är på en man då?
    Lite svårt när ingen man inte har en slida.
Svar på tråden Vad betyder "rövsmör"?