• scrapparlotta

Nåt bra badhus/äventyrsbad?Sku

Skulle vilja veta var det finns nåt bra, spännande badhus, typ nåt äventyrsbad  i närheten av göteborg? Vi bor ca 10 mil från Göteborg.....nära Borås...Gärna med bra hotell i närheten..

• Svar på tråden Nåt bra badhus/äventyrsbad?Sku
  • Milleman

Vi tyckte att det var ett roligt badhus i Jönköping. Med vågor och rutschkanor :)

Vi bodde på hotell elite

• Milleman

Såg nu att du ville ha i Göteborg, läste slarvigt. I Göteborg är det Åbybadet som gäller

• scrapparlotta
    Milleman skrev 2014-12-19 22:06:54 följande:

Såg nu att du ville ha i Göteborg, läste slarvigt. I Göteborg är det Åbybadet som gäller

Nä...det behöver inte vara i Göteborg, men i dess närhet. Och då menar jag inte precis strax utanför Göteborg....Men inte så att jag vill åka ner till skåne, eller upp till norra sverige...eller östra Sverige. Jag bor nån mil utanför Borås och kan tänka mig att åka si så där 10 mil....Det var nog jag som var otydlig...Så det var ett bra tips, tack

Sen har jag för mig att jag hört att det ska finnas nån i skövde kanske, har jag fel där??
  • Milleman
    scrapparlotta skrev 2014-12-19 22:58:56 följande:
    Nä...det behöver inte vara i Göteborg, men i dess närhet. Och då menar jag inte precis strax utanför Göteborg....Men inte så att jag vill åka ner till skåne, eller upp till norra sverige...eller östra Sverige. Jag bor nån mil utanför Borås och kan tänka mig att åka si så där 10 mil....Det var nog jag som var otydlig...Så det var ett bra tips, tack smile1.gif

Sen har jag för mig att jag hört att det ska finnas nån i skövde kanske, har jag fel där??
    Det har jag med hört om. Men inte varit där :)
  • Filip1990
    scrapparlotta skrev 2014-12-19 21:29:56 följande:

Skulle vilja veta var det finns nåt bra, spännande badhus, typ nåt äventyrsbad  i närheten av göteborg? Vi bor ca 10 mil från Göteborg.....nära Borås...Gärna med bra hotell i närheten..

Vattenpalatset, Lerum. Hyfsat stort med flera vattenrutschkanor, virvelström m.m.
Svar på tråden Nåt bra badhus/äventyrsbad?Sku