• Anonym (Man)

I vilket land finns det snyggast kvinnor?

Jag tror i Spanien och i Italien.

• Svar på tråden I vilket land finns det snyggast kvinnor?
  • Anonym (.)

Inte i Sverige i alla fall. Men de var snygga här ca 40 år sedan. Nu tillhör Sverige bottenträsket.

• Anonym (Man)
    Anonym (.) skrev 2014-12-22 03:09:17 följande:

Inte i Sverige i alla fall. Men de var snygga här ca 40 år sedan. Nu tillhör Sverige bottenträsket.

Jaså, vilka ligger högst då?
  • Anonym (E)

Typiskt att vissa män inte kan hålla sig till ämnet utan att gnälla.

Sett vackra kvinnor i Ungern och i Italien främst.
  • Dr Börje

Hmm...jag skulle nog säga Italien och Frankrike spontant. Fast när jag tänker efter lite mer så blir det nog till slut Sverige. Det är kanske kontrasten (Frankrike/Italien eller Sverige) som är attraktiv. Men iom att jag reser mycket och tillbringar mycket tid utomlands (i olika länder) så slås jag ofta av att svenskor är vackra. Vackra, starka och rena drag. Svalt, klassisk skönhet. Det är det jag förknippar med svenskor.

• Trampar

Oj då. Vad hände för dramatiskt i vår genpol för 40 år sedan?
  • Anonym (Man)
    Dr Börje skrev 2014-12-22 09:36:47 följande:

Hmm...jag skulle nog säga Italien och Frankrike spontant. Fast när jag tänker efter lite mer så blir det nog till slut Sverige. Det är kanske kontrasten (Frankrike/Italien eller Sverige) som är attraktiv. Men iom att jag reser mycket och tillbringar mycket tid utomlands (i olika länder) så slås jag ofta av att svenskor är vackra. Vackra, starka och rena drag. Svalt, klassisk skönhet. Det är det jag förknippar med svenskor.

• Anonym (tycker)

Oj vilken omöjlig fråga. Kvinnor från alla möjliga länder jorden runt är helt otroligt vackra oavsett etnicitet. Många länder har dessutom en högst blandad befolkning som kommer från jordens alla hörn.

Nu vet jag inte exakt vilken betydelse du lägger i ordet snygg i det här fallet. Snygg i dess strikta bemärkelse, eller mer som ett samlingsbegrepp för vacker, sexig, söt, attraktiv?
    Fast om du med snyggast menar stil eller hur de är stylade med frisyr, smink, kläder och skodon så bli ju svaret helt annorlunda och kanske mindre svårt.

• IsaacSon95

Island tycker nog jag. Egentligen alla nordiska länder.

• 5by5

Vilket land har flest slanka, rödhåriga tjejer med fräknar?

Svar på tråden I vilket land finns det snyggast kvinnor?