I vilket land finns det snyggast kvinnor?
Jag tror i Spanien och i Italien.
Jag tror i Spanien och i Italien.
Inte i Sverige i alla fall. Men de var snygga här ca 40 år sedan. Nu tillhör Sverige bottenträsket.
Inte i Sverige i alla fall. Men de var snygga här ca 40 år sedan. Nu tillhör Sverige bottenträsket.
Hmm...jag skulle nog säga Italien och Frankrike spontant. Fast när jag tänker efter lite mer så blir det nog till slut Sverige. Det är kanske kontrasten (Frankrike/Italien eller Sverige) som är attraktiv. Men iom att jag reser mycket och tillbringar mycket tid utomlands (i olika länder) så slås jag ofta av att svenskor är vackra. Vackra, starka och rena drag. Svalt, klassisk skönhet. Det är det jag förknippar med svenskor.
Hmm...jag skulle nog säga Italien och Frankrike spontant. Fast när jag tänker efter lite mer så blir det nog till slut Sverige. Det är kanske kontrasten (Frankrike/Italien eller Sverige) som är attraktiv. Men iom att jag reser mycket och tillbringar mycket tid utomlands (i olika länder) så slås jag ofta av att svenskor är vackra. Vackra, starka och rena drag. Svalt, klassisk skönhet. Det är det jag förknippar med svenskor.
Oj vilken omöjlig fråga. Kvinnor från alla möjliga länder jorden runt är helt otroligt vackra oavsett etnicitet. Många länder har dessutom en högst blandad befolkning som kommer från jordens alla hörn.
Nu vet jag inte exakt vilken betydelse du lägger i ordet snygg i det här fallet. Snygg i dess strikta bemärkelse, eller mer som ett samlingsbegrepp för vacker, sexig, söt, attraktiv?
Fast om du med snyggast menar stil eller hur de är stylade med frisyr, smink, kläder och skodon så bli ju svaret helt annorlunda och kanske mindre svårt.
Island tycker nog jag. Egentligen alla nordiska länder.
Iran och Norge. Männen där e heller inte så värst =)
Vilket land har flest slanka, rödhåriga tjejer med fräknar?