Orgasm anslsex
Hur många av mottagarna får orgasm av analsex? Får du som mottagare det enbart av penetrationen eller smeker du eller din partner dig samtidigt?
Hur många av mottagarna får orgasm av analsex? Får du som mottagare det enbart av penetrationen eller smeker du eller din partner dig samtidigt?
Frugan behöver, precis som vid vaginal sex, lite stimulans av klitoris för att komma, även om det har hänt att hon kommit av enbart anal penetration.
Jag kommer av bara penetration, brukar komma hårdare då än vid vaginalt sex.
Jag kommer av bara penetration, brukar komma hårdare då än vid vaginalt sex.
Jag måste ha stimulans på klitoris vid analt och vaginalt. Men orgasmerna är olika. Starkast vid analsex helt klart.
Frugan får också mycket intensivare orgasmer vid analsex, har inte hört om någon som inte får det ( av dem som gillar det alltså, gillar man det inte blir det nog ingen orgasm alls)
Menade att jag kommer både vid anal och vaginal penetration (utan ytterligare stimulans), men hårdast vid anal.
Kan få det genom enbart penetration.
Frugan behöver lite stimulans av klitoris både vid vaginalt och anal penetration.
Upplever att hon kommer starkare vid analt, jag har lång och grov penis så jag kan köra hårdare i analen utan att det gör ont, vilket hon gillar.