• mylifeisyou12

    Halva reapriset , någon som har koll ?!

    Hej !

    Vet ni när det är halva reapriset på lindex ? Börjar det i januari eller nu i december ?

    Tacksam för svar :)

  • Svar på tråden Halva reapriset , någon som har koll ?!
  • Nyfiken gul

    Mellandagsrean har ju inte ens börjat.  Halva reapriset är ju inte förrän det blir slutspurt på mellandagsrean.  Alltså nån gång i slutet av januari. 


    Alexander -98- Isaac -00- Victor -08-
  • Dixie

    håller med ovan - det brukar ju vara i slutet av reasäsongen för att de ska bli av med det sista på rean, så någon gång i slutet av januari!

  • mylifeisyou12

    Tack för era svar !

    Ska tillägga att det är massa rea på lindex idag ! Var där med mamma och köpte några saker .. Det är halvapriset på massa kläder . Vet inte om det var på smycken också , men några skönhetsprodukter ja .

    Shoppade i ( Handen ) Stockholm om nån undrar .

  • Anonym (-)
    mylifeisyou12 skrev 2014-12-26 17:31:08 följande:

    Tack för era svar !

    Ska tillägga att det är massa rea på lindex idag ! Var där med mamma och köpte några saker .. Det är halvapriset på massa kläder . Vet inte om det var på smycken också , men några skönhetsprodukter ja .

    Shoppade i ( Handen ) Stockholm om nån undrar .


    Kallas för "mellandagsrean".
  • Nyfiken gul
    mylifeisyou12 skrev 2014-12-26 17:31:08 följande:

    Tack för era svar !

    Ska tillägga att det är massa rea på lindex idag ! Var där med mamma och köpte några saker .. Det är halvapriset på massa kläder . Vet inte om det var på smycken också , men några skönhetsprodukter ja .

    Shoppade i ( Handen ) Stockholm om nån undrar .


    Det är precis det som ÄR mellandagsrea.

    Halva reapriset kommer i slutet av januari.
    Alexander -98- Isaac -00- Victor -08-
  • mylifeisyou12
    Anonym (-) skrev 2014-12-26 17:32:28 följande:

    Kallas för "mellandagsrean".


    Ok tack för att du sa det :D

    Men det är ändå halva priset så jag sa inget fel jag med :P
  • mylifeisyou12
    Nyfiken gul skrev 2014-12-26 17:40:15 följande:

    Det är precis det som ÄR mellandagsrea.

    Halva reapriset kommer i slutet av januari.


    :) då får man vänta ett tag till .
  • 880215
    mylifeisyou12 skrev 2014-12-26 19:48:30 följande:
    Ok tack för att du sa det :D

    Men det är ändå halva priset så jag sa inget fel jag med :P
    Ja, mellandagsrean är ju också bra. Men väntar du till "halva rea-priset" så kommer du att få betala hälften av det du betalade på mellandagsrean. Fast då kan många saker vara slutsålda redan.
  • Dixie
    mylifeisyou12 skrev 2014-12-26 19:48:30 följande:
    Men det är ändå halva priset så jag sa inget fel jag med :P
    du frågade ju när halva reapriset var - nu är det inte halva reapriset, utan halva priset - en viss skillnad!! 
  • mylifeisyou12
    Dixie skrev 2014-12-26 23:34:02 följande:

    du frågade ju när halva reapriset var - nu är det inte halva reapriset, utan halva priset - en viss skillnad!! 


    Det vet jag :) . Men jag menar att det var halva priset IDAG . Alltså jag vet att det är skillnad mellan halva priset och halva reapriset .

    Tack ändå för ditt svar !
  • mylifeisyou12
    880215 skrev 2014-12-26 20:19:07 följande:

    Ja, mellandagsrean är ju också bra. Men väntar du till "halva rea-priset" så kommer du att få betala hälften av det du betalade på mellandagsrean. Fast då kan många saker vara slutsålda redan.


    Ja ellerhur !
Svar på tråden Halva reapriset , någon som har koll ?!