Utlandssvensk i Polen
Hej!
Jag är en kvinna som alltid varit väldigt intresserad av skönhetsbehandlingar. Sedan ett tag tillbaka har jag bott i Polen där jag har haft mer möjligheter till att faktiskt gå på olika behandlingar. Tidigare har jag bott i Norge och där var det inte ens tal på att gå på manikyr med tanke på priserna..
Jag får ofta frågor om jag verkligen trivs i Polen och det känns som att många är lite negativt inställt till landet. Jag var kanske lite lite skeptisk innan jag flyttade men efter att ha bott här ett tag så känner jag att jag verkligen trivs. Livet är lite rikare helt enkelt. Lite mer kultur, lite mer alternativ i vardagen.
Flytten har nog gjort mycket gott för mig och jag har träffat så mycket kreativa och tacksamma människor att jag börjat fundera på vad jag verkligen vill göra med mitt liv. Kanske vill jag byta karriär och jobba med något skönhetsrelaterat som jag brinner för?
Jag är lite intresserad av vad ni tycker om mitt val att som svensk (ensam) flytta till Polen? Om ni tycker att jag borde ge mig in i skönhetsbranchen? Och om ni tycker det får ni gärna svara på några frågor helt anonymt :) sv.surveymonkey.com/s/JY2Z6ZP