• ajax

kosmetisk 3d tatuering. Kan jag färga mina ögonbryn efter läkningen?

Hej jag ska göra en kosmetisk 3d pigmentering av brynen. Jag har ganska mycket ögonbryndhår men dom växer så ojämt o därför tänkte jag köra på en sådan. I nuläget färgar jag mina ögonbryn varge vecka.

Kan jag göra det efter att jag tatuerat dem? Efter läkning alltså? Eller får man inte alls färga sina bryn då? Kan det förstöra eller göra att tatueringen försvinner??

Jag har väldigt ljusa bryn annars o det måste ju se konstigt ut om jag tatuerar mörka bryn o ögonbrynshåret är ljust.

• Svar på tråden kosmetisk 3d tatuering. Kan jag färga mina ögonbryn efter läkningen?
  • Vanillaextract

Ja du kan färga brynen efteråt. Vänta 3-4 veckor först bara. De flesta tycker dock inte att det behövs då tatueringen är så stark.

• ajax

Tack för svar Har du tatuerat dina bryn? Är det mest bara för de som inte har ögonbrynshår som detta passar för? Jag vill inte raka bort mina för jag har ganska mycket hår men vill ha tätare o mer perfekta.

• Vanillaextract

Ja, jag har också ljusa hårstrån som jag färgar då färgen på tatueringen kan se lite grå ut annars med ljusa hårstrån över.

Det är för alla som vill såklart men om du redan har fylliga ögonbryn som ser snygga ut tillfixade känns det lite som slöseri med pengar. Men du gör som du vill. Tatueringen är oftast snyggast på dom som inte har alltför glest också, då smälter det ihop bättre.

Svar på tråden kosmetisk 3d tatuering. Kan jag färga mina ögonbryn efter läkningen?