• Anonym (Happy)

Barnfria! Vilka är era fördelar?

Precis som föräldrar ser på sina barn och känner lycka så ser jag som barnfri på mitt liv och känner mig lycklig för att jag inte har barn.

Här är mina fördelar:
    Jag kan alltid sova ut när jag är ledig.
    Jag måste inte laga mat varje dag.
    Jag behöver inte lägga pengar på leksaker.
    Jag behöver inte skaffa barnvakt när jag vill göra något speciellt.
    Jag behöver inte gå på föräldramöten.
    Jag och min man kan ha sex när vi vill.
    Jag kan dricka vin när jag känner för det.
    Jag kan ligga i sängen en hel dag med en bra bok.
    Jag behöver inte aktivera och ge uppmärksamhet hela tiden.
    Jag kan ha vackra möbler och dyra föremål hemma.
    Jag behöver inte bli smittad med sjukdomar från dagis.
    Jag har inga bristningar på magen eller skador i underlivet.
    Jag kan åka och handla utan att bli terroriserad och se till att andra i butiken inte bli terroriserade.
    Jag behöver inte skjutsa och hämta från en massa barkaktiviteter.
    Jag behöver inte ordna med barnkalas.

Det här är långt ifrån alla fördelar. Vilka är dina?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-12-26 15:49
    Om du har barn eller om du drömmer om att skaffa barn så är du inte i rätt tråd. Det finns fulla forumet med trådar för er som uppskattar livet med barn och allt vad det innebär. Så klicka vidare.

Tack på förhand!

• Svar på tråden Barnfria! Vilka är era fördelar?
  • Anonym (Daddy)

Inte barnfri.

No sex makes Daddy a dull boy.

• Kereza

Barnfri - med allt det underbara det medför :) 

Jag vet inte om det ens behöver listas - jag är Fri, helt enkelt. Allt jag vill är upp till mig, utan att behöva anpassas! 

• Anonym (Happy)

Fram med yxan ;-P

• Anonym (medknuff)

Jag bockar av allt på din lista och bäst är det att man kan ha sex på hög volym hur ofta man vill och var man vill. Var man vill hemma alltså.

• Anonym (Happy)
    Anonym (medknuff) skrev 2014-12-26 14:27:13 följande:

Jag bockar av allt på din lista och bäst är det att man kan ha sex på hög volym hur ofta man vill och var man vill. Var man vill hemma alltså.

Ja det är verkligen en av höjdpunkterna.
  • Anonym (Happy)
    Kereza skrev 2014-12-26 14:23:52 följande:

Barnfri - med allt det underbara det medför :) 

Jag vet inte om det ens behöver listas - jag är Fri, helt enkelt. Allt jag vill är upp till mig, utan att behöva anpassas! 

Ja friheten är ju kärnan. Tänk att behöva boka en vecka på ett hotell med bamseklubb för att få lite lugn och ro.
  • Anonym (medknuff)
    Anonym (Happy) skrev 2014-12-26 14:28:54 följande:
    Ja det är verkligen en av höjdpunkterna.
    Right! Jag har alltid undrat hur de med barn bär sig åt. Sexet måste ju gå åt helsike totalt. Tänk att tvingas avbryta mitt i orgasmen för att en unge kravlar upp i sängen. Hur 17 bär de sig åt? Jag fattar inte!!!!! Det går ju inte att lägga av när det är som bäst. Har vänner med barn men jag tycker inte att jag kan ställa en så personlig fråga till dem. De skulle tro att jag var galen.
  • Anonym (Happy)
    Anonym (medknuff) skrev 2014-12-26 14:43:02 följande:
    Right! Jag har alltid undrat hur de med barn bär sig åt. Sexet måste ju gå åt helsike totalt. Tänk att tvingas avbryta mitt i orgasmen för att en unge kravlar upp i sängen. Hur 17 bär de sig åt? Jag fattar inte!!!!! Det går ju inte att lägga av när det är som bäst. Har vänner med barn men jag tycker inte att jag kan ställa en så personlig fråga till dem. De skulle tro att jag var galen.
    Ja jag undrar samma sak, dom måste nog låsa dörren till sovrummet eller badrummet.
  • Anonym (medknuff)
    Anonym (Happy) skrev 2014-12-26 14:45:49 följande:
    Ja jag undrar samma sak, dom måste nog låsa dörren till sovrummet eller badrummet.
    Ha, ha! Du och jag verkar vara av samma skrot och korn. Roligt. Undrar hur de fixar att hålla tyst bakom den låsta dörren? Handduk i munnen? Man skulle kanske starta en tråd om detta?
  • Anonym (utan barn)

Jag kan lägga mycket tid på mina hobbies och satsa på karriären utan dåligt samvete.

Svar på tråden Barnfria! Vilka är era fördelar?