• Svar på tråden Stackars hund!
  • NyttNamn

Är det mopsen? 
    Somliga idioter borde inte få ha djur... 

Pour some sugar on me...
  • Gizmo

Men vad är det för j....a föräldrar som tillåter barnen att göra så där?

• 880215

Skulle inte förvåna mig om de avlivar hunden när den väl säger ifrån (vilket den med all rätt kan göra).

• Apopan

Blir så jävla arg när jag ser sådant där. Vad är det en lär sina barn liksom? Att det är okey att använda en hund som klätterställning och leksak. En dag så säger ju denna hunden, eller någon annan, ifrån. Då är det ju inte så kul och roligt längre kanske. Idioter. Och stackars hund!

• Ebbagr

Kan inte se videon, men såg att det handlar om att "hunden har tålamod" Och jag hatar sånt här. Föräldrar ska lära barnen att ha respekt för sina djur. såg en artikel en gång om att någon hade avlivat sin Golden retriver för att den bitit barnet. När dem hade avlivat den hittade dem en penna nerstucket i hundens öra som då barnen hade tryckt in, och dem tog bort hunden pga att barnen skadade den och hunden fick ont och av säkerligen en chock bet barnet som tröck pennan i örat. Det är sjukt att man skyller allt på hunden. Hundar ska inte bitas absolut inte men man kan inte förvänta sig att kunna göra vad som helst mot en hund utan att den ska kunna försvara sig själv! Blir arg på sånt här.

• 880215
    Ebbagr skrev 2014-12-27 15:37:40 följande:

Kan inte se videon, men såg att det handlar om att "hunden har tålamod" Och jag hatar sånt här. Föräldrar ska lära barnen att ha respekt för sina djur. såg en artikel en gång om att någon hade avlivat sin Golden retriver för att den bitit barnet. När dem hade avlivat den hittade dem en penna nerstucket i hundens öra som då barnen hade tryckt in, och dem tog bort hunden pga att barnen skadade den och hunden fick ont och av säkerligen en chock bet barnet som tröck pennan i örat. Det är sjukt att man skyller allt på hunden. Hundar ska inte bitas absolut inte men man kan inte förvänta sig att kunna göra vad som helst mot en hund utan att den ska kunna försvara sig själv! Blir arg på sånt här.

Alltså videon är bisarr! Barnen HOPPAR på hunden, klättrar och klänger på den. Kliver på den, ligger på den, sitter på den, står på den.
    Fy fan!
  • 880215
    NyttNamn skrev 2014-12-26 18:20:52 följande:

Är det mopsen? 
    Somliga idioter borde inte få ha djur... 

Ja, precis. Stackars lilla moppe. Rynkar på näsan
Svar på tråden Stackars hund!