• Anonym (deprimerad)

Anders Behring Breivik en dåre eller ett geni?

Man kan ju undra varför fler inte utför liknade dåd

Man blir alltid bortvald och man måste tävla med alla andra, fast man själv inte har valt det

Livet är frustrerande och den männskliga rasen är vidrig korrupt falsk och ond

Med tanke på alla frustrerade människor som sitter där ute borde det inte ske mer vansinnesdåd?

Är jag ensam om att förakta människan?

obs uppmuntrar ingen att utföra nåt eller nåt liknade,ställer mer en fråga om varför det inte sker mer ofta trotts en enorm frustration hos många

• Svar på tråden Anders Behring Breivik en dåre eller ett geni?
  • Anonym (En till)

Jag hatar inte människan på individnivå. Men mänskligheten som helhet hatar jag.

Jag tror Anders Behring Breivik är både en dåre och ett geni.

Jag är inte för våld, då det finns smartare och mindre smärtsamma sätt att minska ner på befolkningen i världen.

• Anonym (deprimerad)
    Anonym (En till) skrev 2014-12-28 20:00:06 följande:

Jag hatar inte människan på individnivå. Men mänskligheten som helhet hatar jag.

Jag tror Anders Behring Breivik är både en dåre och ett geni.

Jag är inte för våld, då det finns smartare och mindre smärtsamma sätt att minska ner på befolkningen i världen.

Bra svar,finns några bra individer självfallet ,

men ca 90 till 95% av homosapien är rent skräp och förstör genpoolen

Våld är fel väg att gå som du säger,hoppas på en stor asteroid inom den närmsta tiden
  • Anonym (Hur vet du det?)
    Anonym (deprimerad) skrev 2014-12-28 20:16:06 följande:
    Bra svar,finns några bra individer självfallet ,

men ca 90 till 95% av homosapien är rent skräp och förstör genpoolen

Våld är fel väg att gå som du säger,hoppas på en stor asteroid inom den närmsta tiden
    Hur har du kommit fram till det? Är du forskare?
  • Anonym (Hur vet du det?)

Ditt sätt att tänka kan bero på att depression/ personlighetsstörning. De som inte tänker som du har inte de problemen helt enkelt.

• Anonym (!!)

Förståndshandikappad som Jimmie Åkesson

• Anonym (Sluta)

Men Johannes nu får du besinna dig.

• Anonym (geni..)

Ett geni.. Att sitta i flera år och kunna planera en sån sak och samtidigt leva ett normalt liv kräver en del skärpa och iq. Försvarar han absolut inte och tycker dådet är vansinne, men smart och skärpt är han absolut..

• Anonym (Nä du)

Ett geni åker inte ut till en ö och skjuter barn för att sen inte kunna ta sig därifrån utan åker dit så det visslar om det,ett geni genomför det perfekta och genomtänkta brottet utan att bli tagen med brallorna nere.
    Anders Behring Brevik är en komplett idiot,han hade/har tankar om sig själv som hör hemma i en sagobok,han har intalat sig att det är han,bara sådana som HAN som ska rädda världen eller i detta fallet norge från?ja från vad då? 
    När han har suttit inne i sisådär 50 år och fått markkontakt igen så kommer han kanske att inse att han fördärvat livet för  mängder av folk när han kunde tagit livet av sig istället och många andra hade levt ett bättre liv idag

• Anonym (Nä du)

Ett geni åker inte ut till en ö och skjuter barn för att sen inte kunna ta sig därifrån utan åker dit så det visslar om det,ett geni genomför det perfekta och genomtänkta brottet utan att bli tagen med brallorna nere.
    Anders Behring Brevik är en komplett idiot,han hade/har tankar om sig själv som hör hemma i en sagobok,han har intalat sig att det är han,bara sådana som HAN som ska rädda världen eller i detta fallet norge från?ja från vad då? 
    När han har suttit inne i sisådär 50 år och fått markkontakt igen så kommer han kanske att inse att han fördärvat livet för  mängder av folk när han kunde tagit livet av sig istället och många andra hade levt ett bättre liv idag

• Anonym (assssads)
    Anonym (deprimerad) skrev 2014-12-28 19:49:33 följande:

Man kan ju undra varför fler inte utför liknade dåd

Man blir alltid bortvald och man måste tävla med alla andra, fast man själv inte har valt det

Livet är frustrerande och den männskliga rasen är vidrig korrupt falsk och ond

Med tanke på alla frustrerade människor som sitter där ute borde det inte ske mer vansinnesdåd?

Är jag ensam om att förakta människan?

obs uppmuntrar ingen att utföra nåt eller nåt liknade,ställer mer en fråga om varför det inte sker mer ofta trotts en enorm frustration hos många

Breivik var och är en mastermind. Läs hans 1500-sidors manifest "2083". Beskriver bland annat hur han testade och byggde ihop bomben. Helt otroligt att han faktsikt lyckades.

Står också en del om hans åsikter om feminism och marxism. Anledningen att han slutligen genomförde det berode troligen på narcisim + asbergers.
  • Anonym (assssads)

Jag gissar att han samtidigt led av en depression efter att ha förlorat alla sina tillgångar i företagen. Han satt ju hemma hos sin morsa och spelade world of warcraft 15 timmar om dygnet i 5 års tid medan han skrev maifestet.

• Anonym (ta bort såna här trådar)

Trådar som är skapade av människor som lider av uppenbara störningar bör inte finnas på forumet, riktigt sorgligt och obehagligt att se. Hoppas moderatorerna tar bort tråden.
    Ts du borde ta kontakt med sjukvården, detta säger jag lika mycket för din egen skull som för samhällets skull.

• Anonym (assssads)
    Hur feministernas "krig mot pojkar" banade vägen för islam
    Fjordman diskuterar hur feminismen har feminiserat män till att välkomna snarare än stöta bort andra kulturer. Han tillägger att västerländska feminister har kultiverat en kultur av offerroll i väst, där man får politisk makt genom sin ställning i offerhierarkin, och att muslimer ivrigt utnyttjar denna makt. Fjordman förklarar sedan hur män och kvinnor skiljer sig åt i sitt tänkande, med begreppen "det rastlösa könet" för män (behovet av att hävda sig själv) och "det självständiga könet" för kvinnor (behovet av status quo). Han tillägger att det finns fler kvinnliga än manliga konvertiter till islam, vilket kan bero på utseendefixeringen i vårt moderna samhälle och de svårare levnadsvillkoren för kvinnor, som är tänkta att ha en karriär utöver att bilda familj. Fjordman drar slutsatsen att ett återupplivade av maskuliniteten kan vara behjälplig för att driva ut den islamiska invasionen.
  • Anonym (assssads)
    Anonym (ta bort såna här trådar) skrev 2014-12-29 00:13:53 följande:

Trådar som är skapade av människor som lider av uppenbara störningar bör inte finnas på forumet, riktigt sorgligt och obehagligt att se. Hoppas moderatorerna tar bort tråden.
    Ts du borde ta kontakt med sjukvården, detta säger jag lika mycket för din egen skull som för samhällets skull.

Så vi ska gömma undan tråden för den inte är hundra procent PK?
  • Anonym (ta bort såna här trådar)
    Anonym (assssads) skrev 2014-12-29 00:20:17 följande:
    *suck* tror du verkligen någon tar dig på allvar? du ses antingen som ett provocerande internettroll eller en fanatisk extrem människa, oavsett vilket inget som är värd mer uppmärksamhet än detta, orkar faktiskt inte skriva mer till dig så ointressant är det
  • Anonym (assssads)
    Anonym (ta bort såna här trådar) skrev 2014-12-29 00:27:01 följande:
    *suck* tror du verkligen någon tar dig på allvar? du ses antingen som ett provocerande internettroll eller en fanatisk extrem människa, oavsett vilket inget som är värd mer uppmärksamhet än detta, orkar faktiskt inte skriva mer till dig så ointressant är det
    Breivik har ju rätt i sakfrågan. Vi ser just detta hända ute i världen.
  • Anonym (svensktjej)

Har läst boken om honom och jag tycker verkligen att han är ett geni. Men såklart mot fel håll.. han är extremt smart och kunnig då han har lyckats genomföra detta extremt stora projekt som tog flera år. Men det han gjorde var hemskt! Men tänk om han hade riktat sig mot något bra ändåmål.,. då hade han nog fixat vad som helst. 

• Anonym (devgru)
    Anonym (svensktjej) skrev 2014-12-29 23:03:14 följande:

Har läst boken om honom och jag tycker verkligen att han är ett geni. Men såklart mot fel håll.. han är extremt smart och kunnig då han har lyckats genomföra detta extremt stora projekt som tog flera år. Men det han gjorde var hemskt! Men tänk om han hade riktat sig mot något bra ändåmål.,. då hade han nog fixat vad som helst. 

Det Breivik gjorde var barbariskt. Men dock har han lyckats sprida sitt budskap om Islamiseringen över hela världen. Med facit i hand kanske Breivik inte var så ute och cyklade. 
Svar på tråden Anders Behring Breivik en dåre eller ett geni?