• Anonym (Killen)

Fleshlight dildo (porrskådis som stått modell)

Funderar på att köpa en dildo jag och tjejen så jag kan dubbelmacka henne. Har sett att märket Fleshlight har dildos där manliga porrskådisar i dubbel bemärkelse stått modell och där man kan köpa en avgjutning av någon känd porrskådis. Någon som har testat deras dildos? Hur är känslan? Naturtrogen? Förstår att deras motsvarighet för oss killar ska vara en av de bättre sexleksakerna för oss män (reklamen säger det i alls fall)

Hade varit kul om någon som testat en sådan dildo kan recensera. Prislappen är något dyr men är produkten bra är det ok. Tack på förhand.

Utan att vilja göra reklam så finns de här om ni vill se vad jag pratar om. -- www.vuxentoys.se/Fleshlight/fleshjack-dildo/

• Svar på tråden Fleshlight dildo (porrskådis som stått modell)
  • Anonym (Petunia)
    Anonym (Killen) skrev 2014-12-28 22:39:28 följande:

Funderar på att köpa en dildo jag och tjejen så jag kan dubbelmacka henne. Har sett att märket Fleshlight har dildos där manliga porrskådisar i dubbel bemärkelse stått modell och där man kan köpa en avgjutning av någon känd porrskådis. Någon som har testat deras dildos? Hur är känslan? Naturtrogen? Förstår att deras motsvarighet för oss killar ska vara en av de bättre sexleksakerna för oss män (reklamen säger det i alls fall)

Hade varit kul om någon som testat en sådan dildo kan recensera. Prislappen är något dyr men är produkten bra är det ok. Tack på förhand.

Utan att vilja göra reklam så finns de här om ni vill se vad jag pratar om. -- www.vuxentoys.se/Fleshlight/fleshjack-dildo/

Vill din partner ha en naturtrogen dildo som är avgjuten en porrskådis? Du bör nog kolla in om han/hon alls är med på en naturtrogen dildo.

Jag hade själv asgarvar eller känt avsky. Jagföredrar estetisk design med rätt funktion och helst skall prylen inte alls se ut som en kuk.

Se upp så att du inte bara tillfredsställer din egen fantasi med dildon..
  • Anonym (hmm)
    Anonym (Petunia) skrev 2014-12-28 23:01:44 följande:
    Vill din partner ha en naturtrogen dildo som är avgjuten en porrskådis? Du bör nog kolla in om han/hon alls är med på en naturtrogen dildo.

Jag hade själv asgarvar eller känt avsky. Jagföredrar estetisk design med rätt funktion och helst skall prylen inte alls se ut som en kuk.

Se upp så att du inte bara tillfredsställer din egen fantasi med dildon..
    Håller fullkomligt med. Skulle med säkerhet inte heller uppskatta en naturtrogen dildo :)
  • Anonym (Killen)
    Anonym (hmm) skrev 2014-12-29 09:56:10 följande:

Håller fullkomligt med. Skulle med säkerhet inte heller uppskatta en naturtrogen dildo :)

Ok, får jag fråga varför? Om den både känns och ser riktig ut. Skulle det inte vara kul att testa? Är det bättre med en rund stav i guld/silver som ser ut som en inredningsdetalj.
  • Anders 386

Intressant frågeställning. Är det generellt så att män tänder på att se en naturtrogen dildo i sin fru medan kvinnor helst inte vill ha nåt som ser naturtroget ut?
    Jag känner igen det lite hemifrån, jag själv går igång på att se en naturtrogen dildo i min fru... Har lite fantasier om att få se en annan man knulla henne, och en naturtrogen dildo triggar den fantasin.

• Anonym (Petunia)
    Anonym (Killen) skrev 2014-12-29 13:54:59 följande:
    Ok, får jag fråga varför? Om den både känns och ser riktig ut. Skulle det inte vara kul att testa? Är det bättre med en rund stav i guld/silver som ser ut som en inredningsdetalj.
    Inget går upp emot äkta vara. Varför göra en blek kopia av verkligheten?

Jag väljer hellre en snygg design och bra funktioner. Gärna något som är så snyggt att det platsar i vardagsrumshyllan utan att någon fattar vad det egentligen är.
Svar på tråden Fleshlight dildo (porrskådis som stått modell)