Snyter du dig vid matbordet
Det beror på om jag är På en resturang så går alltid jag till toa och snyter mig men om jag är hemma ensam och äter så gör jag det och om jag äter med min man för att han brukar göra det så han ska få käna hur det käns
Det beror på om jag är På en resturang så går alltid jag till toa och snyter mig men om jag är hemma ensam och äter så gör jag det och om jag äter med min man för att han brukar göra det så han ska få käna hur det käns
Ja jag brukar snyta mig vid matbordet för att min näsa rinner jätte mycket när jag äter och vill inte springa till toa var tredje minut men försöker göra det så deskret som möjligt men har inte alltid lyckats
Ja jag brukar snyta mig vid matbordet för att min näsa rinner jätte mycket när jag äter och vill inte springa till toa var tredje minut men försöker göra det så deskret som möjligt men har inte alltid lyckats
Nej varken hemma eller på restaurang. Varför? För att det är jävligt ÄCKLIGT att sitta och fräsa snor där folk äter.
Verkligen inte.
Säger samma som Seger ovan. Min näsa rinner varje gång jag äter, så jag måste snyta mig minst en gång varje måltid. Sitter inte och fräser ljudligt utan klarar av det snabbt och tyst, men om jag inte snöt mig vid bordet skulle jag få gå ifrån - VARJE gång.
Mata inte pervot...
www.familjeliv.se/forum/thread/69982682-hur-snyter-ni-er/1/nick/69982721
gamla.familjeliv.se/Forum-9-198/m74587895.html
www.familjeliv.se/forum/thread/70609524-hur-manga-ganger-snyter-ni-er-per-dag
www.familjeliv.se/forum/thread/72143698-snyter-du-dig-hela-tiden
Bara ett axplock...
Håller med Ts, skulle aldrig göra det utanför hemmet.
Mata inte pervot...
www.familjeliv.se/forum/thread/69982682-hur-snyter-ni-er/1/nick/69982721
gamla.familjeliv.se/Forum-9-198/m74587895.html
www.familjeliv.se/forum/thread/70609524-hur-manga-ganger-snyter-ni-er-per-dag
www.familjeliv.se/forum/thread/72143698-snyter-du-dig-hela-tiden
Bara ett axplock...
En gång när jag va på en resturang så kom det in en gubbe som satt sig vid ett bord utan att bästela mat och snöt sig jätte hökt och då kom en som jobbade där och sa att han inte får snyta sig här man får bara om man snyter sig diskret folk tappar aptiten och så stak han
En gång när jag va på en resturang så kom det in en gubbe som satt sig vid ett bord utan att bästela mat och snöt sig jätte hökt och då kom en som jobbade där och sa att han inte får snyta sig här man får bara om man snyter sig diskret folk tappar aptiten och så stak han