Ser ut som en slarvsylta
Hej alla mammor, jag hoppas få svar från er !!!
Hela mitt underliv är förslappat och jag undrar varför man ska behöva ha det så här bara för att man väljer att föda sitt barn vaginalt!
När jag sitter på toaletten kommer kisstrålen rakt fram och när jag ska bajsa måste jag klämma mitt emellan anus och slidöppning eftersom mellanväggen är så förslappad. Runt anus har jag som en blomma av flikar vilket gör att det är jättesvårt att kunna torka rent och hålla sig ren. Jag känner mig ständigt äcklig, äcklad och på min vakt av rädsla för att inte vara fräsch.
Jag tränar knipövningar men inget hjälper. På gyn säger de att jag kan knipa bra men ändå när jag sitter på toaletten och försöker knipa runt kisstrålen så händer absolut ingenting! Jag läste någon gång om någon som hade fått sitt urinrör förskjutet under förlossning och därefter inte kunde knipa om kisstrålen. Kan det hända?
Vad kan en sådan som jag göra? Halva min vardag kretsar runt detta och mitt sexliv är förstört! Jag räds för att mina bekymmer ska eskalera i takt med att jag blir äldre...