-
-
Svar på tråden Äggdonation?
-
Hej! Jag har gjort äggdonation på Karolinska i Huddinge, donatorn fick ut 8 ägg men bara två befruktades, ett av jätte bra kvalitet, det andra odlade de vidare på men den delade sig inte mer. Jag gjorde mitt första embryo transfer den 29 oktober i år och lyckades på första försöket. Vi är nu gravida i vecka 12. Så visst kan man bli gravid på första försöket om man har ett guldägg :) kram och lycka till
-
4 ED i Tjeckien,FET i feb/mars igen. Klinik spelar nästan ingen roll,är embryona bra blir man gravid.
-
Kolla in tråden Ava Klinik. Finns massor med folk som varit där!! Där kan du få tips och läsa dig till allt som du undrar. Mycket kunnigt folk i tråden.
-
Och vi andra är inget värda,vår kunskap värdelös och våra kliniker värdelösa... Jojo,jag vet hur visan låter,men det är tragiskt! Vet du,det finns massor med kvinnor som får barn som går på andra kliniker!Kvickan skrev 2014-12-30 22:52:52 följande:Kolla in tråden Ava Klinik. Finns massor med folk som varit där!! Där kan du få tips och läsa dig till allt som du undrar. Mycket kunnigt folk i tråden.