• Anonym (Blä)

Sliskigaste kommentaren du har fått av en man?

Vilken är den sliskigaste komme taren du har fått av en man?

Jag var en gång på det med en man och dagen efter dejten får jag ett sms där det stod "gissa om jag runkar och sprutat 3 gånger efter varandra till din face-bild". Jävla äckel. Jag svarade inte och det var sista gången jag träffade honom!!!

• Svar på tråden Sliskigaste kommentaren du har fått av en man?
  • Anonym (Molly Kronstadt)

" vad kostar ett ligg?" .... Det slår nog allt...

Skrev en kille i ett mail på en dejtsida. Ja han var fullständigt seriös med frågan..

• Anonym (...)

Har aldrig fått nån sliskig kommentar. Jag är för ful.

• Anonym (Blä)
    Anonym (Molly Kronstadt) skrev 2015-01-01 12:22:03 följande:

" vad kostar ett ligg?" .... Det slår nog allt...

Skrev en kille i ett mail på en dejtsida. Ja han var fullständigt seriös med frågan..

Vad svarade du?
  • Anonym (Tjej)

Var på en restaurang och skulle gå på toaletten. När jag stod och tvättade mina händer ställer sig en kille lite bakom mig och säger -''Vill du att jag tar dig nu eller ska vi vänta tills vi kommer hem till mig?''.

Jag hällde vatten över honom.

• Erizajo

När jag var 16 gick jag med i gratis dating siten spray date. Där var det en kille som skrev till mig att han ville ha sex med mig i bilen och "skapa Titanic ånga" hahaha

• Anonym (fyy)

En man sa till mig på en middag med ett gäng vänner "du är en sån som man ställer på alla fyra och knullar hårt bakifrån eller hur? "Har sällan blivit så äcklad.

• Pentra

Mer vidrig än sliskig iofs: "Får jag se dig ute någonstans, utan barnen, så dödar jag dig!"

Svar på tråden Sliskigaste kommentaren du har fått av en man?