• Äldre 1 Jan 15:12
    21880 visningar
    5 svar
    5
    21880

    Icas symaskin singer 3225

    Är det någon som testat denna? Jag letar efter en budgetmaskin som är lätt att använda då jag är helt nybörjare! Ska prova att sy lite barnkläder bland annat, duger denna maskin för det?

    Tacksam för svar!

  • Svar på tråden Icas symaskin singer 3225
  • Äldre 1 Jan 15:17
    #1

    Skall du köpa en symaskin så köp från en symaskinsaffär och lägg på lite pengar. Det finns oftast inte reservdelar till de billiga maskinerna och symaskinsreperatörerna vill inte ha med dessa att göra. Det finns en hel del bra, billiga symaskiner på nätet om man är villig att ge lite mer för dem.

    Singer gör utomordentligt bra Overlock och Covermaskiner men inte så bra symaskiner.


  • Äldre 1 Jan 15:31
    #2

    Haha och jag som hoppade över syslöjden i skolan vet inte vad som menas med overlock och cover ens är inte beredd att betala så mycket mer än en tusenlapp för något som förmodligen kommer användas enstaka gånger bara..

  • Äldre 1 Jan 15:31
    #2

    Haha och jag som hoppade över syslöjden i skolan vet inte vad som menas med overlock och cover ens är inte beredd att betala så mycket mer än en tusenlapp för något som förmodligen kommer användas enstaka gånger bara..

  • Äldre 1 Jan 15:46
    #3
    snoozy skrev 2015-01-01 15:31:21 följande:

    Haha och jag som hoppade över syslöjden i skolan vet inte vad som menas med overlock och cover ens är inte beredd att betala så mycket mer än en tusenlapp för något som förmodligen kommer användas enstaka gånger bara..


    Problemet är bara att de är nästintill odugliga, så det är bortkastade pengar. Vill du inte ge mer än 1000:- så satsa på en begangnad gammal Husqvarna.

  • Äldre 1 Jan 15:49
    #4

    Okej..då får ja ta och scanna begagnatmarknaden lite då istället! Tack för råden

  • Äldre 4 Jan 12:08
    #5