Lite diffust sjuk ettåring...
Ville bara höra om nån har nån tanke!
Min 1åring har lite smidigast symptom. Han var hängig o slö 2 eftermiddagar i rad, sen på kvällen kräktes han upp sin välling. Sov dåligt men kräktes inget mer. Detta var 4 dgr sedan. Han har sen dess ätit dåligt,klöks lätt av mat blir väldigt ledsen när han ska äta mat, man måsre truga o locka. men äter oftast typ smörgåsrån o frukt utan problem (men ibland inte ens det, annars hans favvo). Han är glad ibland men ovanligt ledsen o gnällig på det hela taget. Helt enkelt inte sig själv. Sovit sämre. Igår var han iaf bättre o sov som vanligt inatt så trodde att vad det nu var hade vänt. Men idag var han tok-gnällig hela em o kräktes sedan igen på kvällen. Bara vällingen kom upp,ingen av den mat han ätit precis innan. Sen var han jätteglad. Efter ca 1 h gav jag lite ersättning vilket gick bra o han somnade sen. Alltså NÅT är det ju men jag vet inte vad. Hab är olycklig, främst på.em/kvällar , vill inte äta och är allmänt inte sig själv. Ibland gnällig o ibland alldeles otröstlig. Vårdguiden säger ju inte så mkt bara att jag kan söka vårdcentral om jag tycker det känns rätt... Till saken hör att imorn måste vi åka bort på en släktträff i två dar så jag kan inte gå till vc imorn. Ska gå när vi är tillbaka. men ville höra om har nån haft nåt liknande??