• Anonym (mira2)

försöka igen efter missfall?

Hej ! Fick Ma för 4 veckorsen och väntar nu på att kroppen ska komma igång så vi kan försöka på nytt mot ett plus. Gjorde ett grav test idag för att kolla om alla hormoner var borta. ..men ett plus fanns där ännu. Ni som fått missfall när fick ni tillbaka mensen och måste allt gravid hormon gå ut kroppen för att överhuvudtaget få ägglossning ?

• Svar på tråden försöka igen efter missfall?
  • Anonym (MA)

Hej! Jag fick ett MA i oktober, fick piller för att de skulle komma ut så från första blödningsdagen tog de 20 dagar tills jag fick äl (testade med äl test), vilket är ganska snabbt. 
    Första mensen efter ma kom alltså efter 34 dagar. 
    Är inne på 3e föröket nu efter Ma och har bim om ca 11 dagar! :)

Hoppas din kropp kommer igång snabbt också!

• Anonym (MA)

Mina gravtest va neg innan äl.

• Anonym (MA)

Vill inte ge dig några falska förhoppningar men om de är 4 veckor sen ditt Ma så skulle det kunna vara möjligt att det plusset du fick idag är en nny graviditet så test om nån dag igen och se om de blir svagare eller starkare.

• Anonym (mira2)

Tack alla för svaren ! Anonym (MA) gravid är jag inte vart noga med att jag vill invänta en mens innan vi försöker på nytt. Ska testa att göra ett nytt grav test om 1v få se om det visar negativt då

• Anonym (mira2)

Tack alla för svaren ! Anonym (MA) gravid är jag inte vart noga med att jag vill invänta en mens innan vi försöker på nytt. Ska testa att göra ett nytt grav test om 1v få se om det visar negativt då

• Anonym (MA)
    Anonym (mira2) skrev 2015-01-02 09:15:39 följande:

Okej! Då hoppas jag att du får negativt snart så din äl kommer igång :) 
Svar på tråden försöka igen efter missfall?