• Anonym (Nyfiken)

Till er tjejer som gillar analsex - exakt VAD är det som är så skönt?

Jag förstår verkligen inte HUR analsex kan vara skönt för tjejer!

Jag har aldrig provat, men är intresserad av att försöka. Jag har läst på en del om hur man ska förbereda sig och läser alla kommentarer från tjejer som säger att det är så skönt och att de får värsta orgasmerna men jag vill verkligen förstå VAD exakt det är som är så skönt som får er att komma?

Vissa säger att det gör ont i början men så fort han kommer in hela vägen är det jätteskönt - men hur kan det vara skönt när det inte finns någon g-punkt i anus som det gör i vaginan?

Är det att ni stimulerar klitoris samtidigt? Är det bara "tanken" av analsex som gör att ni blir super upphetsade? Hur kan ni få orgasm genom bara penetration i anus?

Förklara gärna så jag förstår, vore mycket tacksam. :)

• Svar på tråden Till er tjejer som gillar analsex - exakt VAD är det som är så skönt?
  • Stonekeeper

De gånger jag haft så har aldrig fått orgasm utav bara det, utan att han kommer pt och vad ska man säga "gnuggar gnider mot klitoris och det där samtidigt, jag tkr det är skönt för att det känns med är så nära där

Man "ska" vara, tänder väl mer också för att killen tkr det är skönt och blir lite trängre och gillar han det brukar det göra susen för mig, sedan tanken med att det är fel lite tabu är

Väl det som lockar :)

• Anonym (Kvinna)

Hmm kan inte svara på VAD som är skönt, men det är grymt skönt, speciellt djupt inne.. En gång tog han mig i i doggy analt, herrejävlar vilken orgasm jag fick.. Låg bara och skakade efteråt

• Anonym (Nyfiken)
    Anonym (Kvinna) skrev 2015-01-02 12:57:26 följande:

Hmm kan inte svara på VAD som är skönt, men det är grymt skönt, speciellt djupt inne.. En gång tog han mig i i doggy analt, herrejävlar vilken orgasm jag fick.. Låg bara och skakade efteråt

Men du fick alltså orgasm BARA genom att han tog dig bakifrån och inget annat?!?! (Och det gjorde inte alls ont i början?)
  • Anonym (Kvinna)
    Anonym (Nyfiken) skrev 2015-01-02 13:03:20 följande:
    Men du fick alltså orgasm BARA genom att han tog dig bakifrån och inget annat?!?! (Och det gjorde inte alls ont i början?)
    Nä, jag smekte klitoris samtidigt, men blir intensivare än att ha vaginalt och smeka.

Har svårt att få orgasm genom enbart vaginalt också.. Det går men tar tid.

Nej det gjorde inte ont, man måste vara avslappnad och använda glidmedel och låta honom föra in den lugnt och lite i taget, är ju inte bara att köra på som i porrfilm, funkar inte riktigt så. Det är också viktigt att ha en kille som vet hur man ska göra, vissa har inte koll och då skulle jag aldrig ha det med dem.
  • Anonym (23åring)

Alltså, jag kan inte ens beskriva vad som är skönt med vaginalt sex? Det bara är det? Ibland är det skönare med analt och jag kan komma utan stimulans av klitoris, vilket inte går vid vaginalt

• panicorion

Hmm det är en underbar känsla att bli uppfylld på det sätt man blir när man har analsex. Sen är det ju klart att det porriga i att bli hårt påsatt ökar upplevelsen. Är relativt ny inom detta men de gpngee jag fått orgasm när vi haft analsex så har jag stimulerar klitoris samtidigt och jisses vilken skillnad i orgasm. Det går fortare att komma och den känns mer för min del. Får testa med honom och en dildo kanske och se om det blir ännu mer.

I vilket fall det är njutningsfullt och det stimulerar mycket. Exakt vad det är som gör det skönt är svårt att förklara men skönt är det i alla fall

• Anonym (Bästa som finns)

Jag har bevisligen många känselnerver där och det är i ärlighetens namn mycket skönare stimulering än fittan, men vill helst gnugga klitoris samtidigt med. Tyvärr lyckas inte min nuvarande sambo hålla sig hård tillräckligt länge för att fullfölja ett analt samlag men eftersom han ändå säger sig gilla det så skam den som ger sig... Har aldrig haft så skönt förspelssex som analt med honom och då troligtvis för att han är ganska liten där nere och vi därför kan ta i utan att riskera att jag får ont.

Längtar ihjäl mig tills jag lyckas tajma orgasm med honom bakom mig i skeden...

En undran bara: måste man använda glidmedel? Har själv aldrig gjort det, utan kroppens egna (fittans våta) har räckt gott nog. Kanske inte så hygieniskt, men ändå...

• Anonym (Pink)

Har aldrig använt glidmedel heller funkar fin fint endå :)

• Anonym (tjej)

För att det är så skönt. Kan komma av enbart analsex,.

Nej man behöver inte alltid glidmedel. Fittsaft

räcker långt.

• Anonym (Tjejen)

Någon G-punkt i vaginan har jag aldrig märkt av, har aldrig haft nån nytta av den heller. Men som svar på TS - har du aldrig känt att det är skönt att bajsa? Känns lite fel att jämföra det så, men det känns skönt på det sättet. Inte samma som vaginalt sex, men fortfarande skönt. Jag kan dock bara komma om jag smeker klitoris först.

Och jo, det gjorde svinont i början. Mitt ex tvingade mig till det så många gånger att jag till slut vande mig, och det slutade göra ont efter ca ett år. Med min nuvarande är det dock mycket bättre, men det krävs lite förberedelser.

Svar på tråden Till er tjejer som gillar analsex - exakt VAD är det som är så skönt?