• Anonym (Madicken)

Jag blir varken våt eller kåt...

Hej,

Har läst ett par olika trådar här om minskad lust och att inte bli våt. Men alla har ett par år på nacken.

Jag och min pojkvän är båda 24 år, och har varit tillsammans i 3 år. Vi har jättebra sex, när det väl blir. Men jag blir aldrig våt längre. Och jag blir bara kåt veckan innan mens... Är det någon som har samma problem?

Jag hade så gärna velat uppleva att vara våt igen. Känns så jäkla fel att inte bli det.

Så, till min fråga: är det någon som har provat några piller eller har något knep för att få allt rätt igen?

Har läst lite om largiplex, x-travital och rosenrot, men det verkar vara ganska individuellt med verkan.

hoppas på hjälp!!

• Svar på tråden Jag blir varken våt eller kåt...
  • Anonym (ALJ)
    Anonym (Madicken) skrev 2015-01-02 22:48:55 följande:

Hej,

Har läst ett par olika trådar här om minskad lust och att inte bli våt. Men alla har ett par år på nacken.

Jag och min pojkvän är båda 24 år, och har varit tillsammans i 3 år. Vi har jättebra sex, när det väl blir. Men jag blir aldrig våt längre. Och jag blir bara kåt veckan innan mens... Är det någon som har samma problem?

Jag hade så gärna velat uppleva att vara våt igen. Känns så jäkla fel att inte bli det.

Så, till min fråga: är det någon som har provat några piller eller har något knep för att få allt rätt igen?

Har läst lite om largiplex, x-travital och rosenrot, men det verkar vara ganska individuellt med verkan.

hoppas på hjälp!!

Känner exakt samma sak! Det jobbigaste tycker jag är lusten, jag är 26 år och varit tillsammans med min kille i fyra år i April. Men känner numera svårt att som du säger bli kåt och våt.. Hemskt.. Vad gör man , hoppas någon kommer med ett gott råd. :)
  • Anonym (Majsan)

Samma här. Känner mej så ledsen för jag VILL ju ha lust och tycker synd om min älskade make. Ställer upp iaf för hans skull men det är jobbigt. Är gravid nu och har märkt att jag bara har lust när jag är fertil, alltså varken är gravid eller på piller. Knepigt..

• Anonym (Madicken)

Skönt att man inte är ensam...!

Kanske bör tillägga att jag inte äter preventivmedel, så är liksom inget av det som spökar :(

• Q tankar

Hej tjejer... en kort fråga..

Anser ni att ni har partners som har förmåga att förföra och tillfredställa er? Dvs. känner ni att ni fått leva ut er sexualitet med era respektive män?

Frågar därför att för mig har det varit en lång resa att hitta män som verkligen har fått mig att uppleva lust och inte förrän jag träffade den första mannen som fick mig att "brinna" - började jag verkligen att längta efter sex - och då var jag kanske 23 år och hade haft regelbundet sex sedan jag var 18. Så under 5 år var min lust inte något jag hade riktigt koll på - mycket beroende på att de män jag älskade med inte var så duktig på att få mig njuta på olika sätt...för det är verkligen något man måste lära sig... och någon måste också lära en....

"Amare et sapere vix deo conceditor"
  • Anonym (Madicken)

Ja, det tycker jag!! ...i början av vår relation. Nu när lusten är nere på noll är det rätt svårt, och därför vill jag ha upp den igen!

• Q tankar

Vad har din man svarat när du frågar vad som tänder honom? Vad han längtar efter? Vad han drömmer om? Vilka sexuella fantasier har han? Vad tänder han på hos dig - hos andra? 

Vad drömmer du om att han ska göra? Vad längtar du efter...

Eller har ingen av er någon sexuell längtan eller någon sexuell fantasi -ever?

• Anonym (Madicken)

Utan att vara otrevlig eller oartig så tror jag du missuppfattat min fråga i denna tråd.

Jag har ingen sexlust kvar plus att de få gånger den kommer fram/tvingas fram så blir jag inte våt.

Det handlar alltså om MIG, inte honom och hans fantasier.

• Q tankar

Tänker att hans förmåga är viktig för att hur han bemöter dig, hur han kan få dig att känna lust?

• Q tankar

För mig är mannens lust en trigger när jag inte har någon lust. Skulle han då inte ha förmåga att förföra mig skulle jag inte bli våt. Hur fungerar du?

• Q tankar
    Anonym (Madicken) skrev 2015-01-03 00:20:40 följande:

Utan att vara otrevlig eller oartig så tror jag du missuppfattat min fråga i denna tråd.

Jag har ingen sexlust kvar plus att de få gånger den kommer fram/tvingas fram så blir jag inte våt.

Det handlar alltså om MIG, inte honom och hans fantasier.

Sex och lust handlar Aldrig bara om den Ena parten - Aldrig bara om Mig!!

Utan om er Båda!!

Tänder din man på dig?
    Tänder du på din man, om inte - varför?

Du skriver att han var duktig på att förföra dig i början av ert förhållande men att det har blivit sämre. Har han blivit sämre på att förföra , är han mindre engergisk, bryr han sig mindre om dig nu än han gjorde tidigare? Eller önskar du att han gjorde något annat än han gör? Är han en tråkig älskare?
Svar på tråden Jag blir varken våt eller kåt...