• 8egångengillt

9:e graviditeten,plussat svagt, hur orka?!

hej

har idag plussat svagt och om detta blir en stegring framöver så blir detta vårt

9:e graviditet. 2gånger har jag gått till vecka 17/18 , en till v9 och resten har det inte

ens blivit ngt alls (tom hinnsäck) min historia är 25 sidor lång i mina journaler,

så låt oss inte gå in på det (dom har inte hittat nå fel alls och jag äter massa mediciner)

min undran är bara: hur i helskotta ska jag orka? om jag lyckas komma över v 12 igen

sätter dom in ytterligare en medicin, men jag är så trött på graviditetssymptom

som ökar men inget foster! vänta 4 veckor innan jag vet. (vul)

räcker liksom inte med plus på stickan. sista grav avslutades efter 4 v i juli 2014.

vul visade ingenting alls (skulle ha vart i v8). kul med plus, men ingen glädje...

• Svar på tråden 9:e graviditeten,plussat svagt, hur orka?!
  • Jag är bara jag

Man orkar det man måste brukar jag säga när folk frågar hur vi orkar. Man har ju liksom inget val. Vill man verkligen ha barn kämpar man på tills det går. För det tror jag det gör för nästan alla med tid,tur och mediciner. Antar att du testat det mesta så där har jag väl inte direkt nåt mer råd. Jag vet dock en som fick 15 m.f på raken och sen gick det hela vägen. En annan hade 9 på raken,sen gick det.  Många har tatt intralipid-testat det också? Jag kan inte annat än önska lycka till! {#emotions_dlg.flower}

• Milla834

Hemskt att höra, men jag lovar. När du väl får ditt efterlängtade barn kommer allt att ha varit värt det. Styrkekramar och grattis till graviditeten!

• 8egångengillt

tack för era svar! jag vet om athen, jag och sambon har funderat på det, samt

haft kontakt med ivf klinik. men vi ville prova "själva" en sista gång :) tycker mig ha en låg stegring på testen, men har iofs ALLTID fått pos utslag jättetidigt så jag tror knappt jag är

på BIM dagen förrns söndag. gravid är jag, sen får vi se om det stannar lr kommer ut vid "mensen"

• ssa123

Jag har haft totalt nio misfall varav sju på raken mellan 2 och tredje barnet. Jag förstår hur du känner. Men plötsligt så går det bara vägen!

Svarar gärna på frågor om du har några

• 8egångengillt

4 dagar kvar till VUL... har inte jättemkt symtom, men det brukar jag aldrig ha. i somras hade jag inge växtvärk (det har jag till å från nu iaf) men det känns ändå "fel" inom mig. tror det är ytterligare ett MA tyvärr. fattar inte varför kroppen är så trög och inte fixar själv (mf) liksom direkt så slapp man dessa extra veckor av väntan. Sen känner jag att det är värst att göra sambon "besviken", han stöttar å är så förbannat goo och håller humöret uppe, själv är jag utåt sett optimistisk men realist, fast inombords är jag faktiskt rätt avtrubbad?... redan planerat in för negativt besked, men denna gången (om jag nu har rätt) så behöver jag inte meddela nån om det, tidigare har vi alltid berättat för dom närmsta direkt. skönt å slippa dra in en massa folk i denna soppa... crazy pregnant lady, vägrar ge upp dock! ;)

• Lantis86

Håller tummarna för dig och att din kropp äntligen är snäll mot dig och babyn!!!

• 8egångengillt

tack snälla, brukar typ aldrig skriva här på fl, mest läsa, men då ingen annan än min sambo vet nå om läget ännu, är det rätt skönt att få ventilera sig lite. :)

• Lantis86

Förstår hur det känns, har bara haft fyra mf/ma.... Men rädslan att det ska skita sig igen och ilskan på att det fan inte ska gå är fruktansvärd.... Det borde verkligen få vara din tur nu!!! Du f

Finns en grupp som heter gravid igen efter upprepade missfall, den är väldigt trevlig att skriva av sig i när man är orolig och frustrerad... Du får gärna kika in och skriva av dig om du behöver:)

• 8egångengillt

jo, jag följer den :) OM det nu visar sig positivt på tisdag då kanske jag väljer att skriva av mig där, men just nu väntar jag tyvärr MA, inte barn. har absolut inget att gå på heller, jag menar har oftast lite och varierande symtom samt att jag har kändliga slemhinnor så jag blöder alltid lätt (sen blir det ju inte "bättre" av innohep och att man ska in med vagitorier 3ggr/dag) så blod samt lite symtom kan som aldrig ge mig en aning om det känns bra eller ej.... i somras hann jag t.om må lite illa.. skitkul liksom! tvingade till mig (typ) cytotec för att avsluta fort!

Svar på tråden 9:e graviditeten,plussat svagt, hur orka?!