• Anonym (ts)

Varför är jag aldrig kåt?

Jag känner mig aldrig någonsin kåt. Det kan gå 1-2 månader utan att jag onanerar. Och när jag väl gör det "tvingar" jag mig själv att göra det, dvs bestämmer på dagen att jag ska onanera ikväll och så jag tittar på porrfilm (kan inte bli kåt annars). Det är rätt skönt men när väl orgasmen kommer känner jag knappt något. Den varar bara i ca 3 sekunder och är inte särskilt stark.

Jag är tjej, under 25 och äter ingen medicin. Jag har ingen jättestark sexdrift men så här illa har det aldrig varit. 

Någon som vet vad detta kan bero på? Kan man göra något för att bli mer kåt? 

• Svar på tråden Varför är jag aldrig kåt?
  • Anonym (Kille 25)
    Anonym (ts) skrev 2015-01-03 22:16:50 följande:

Jag känner mig aldrig någonsin kåt. Det kan gå 1-2 månader utan att jag onanerar. Och när jag väl gör det "tvingar" jag mig själv att göra det, dvs bestämmer på dagen att jag ska onanera ikväll och så jag tittar på porrfilm (kan inte bli kåt annars). Det är rätt skönt men när väl orgasmen kommer känner jag knappt något. Den varar bara i ca 3 sekunder och är inte särskilt stark.

Jag är tjej, under 25 och äter ingen medicin. Jag har ingen jättestark sexdrift men så här illa har det aldrig varit. 

Någon som vet vad detta kan bero på? Kan man göra något för att bli mer kåt? 

Jag hade fått dig kåt
  • Anonym (ts)
    Anonym (Kille 25) skrev 2015-01-03 22:18:54 följande:
    Jag hade fått dig kåt
    Nej, det tror jag faktiskt inte. 
  • Odjuret

Testa spela in egen porr om du nu tycker om att kolla. Det är faktiskt mer tändande att kolla på sina egna bedrifter då det är lättare att relatera till innehållet. Hitta en villig partner så kan ni kolla tillsammans eller kör solo!

• Anonym (Kille 25)
    Anonym (ts) skrev 2015-01-03 22:19:52 följande:
    Nej, det tror jag faktiskt inte. 
    Jo det kan jag lova dig
  • killen

Låter skit jobbigt för dig.

Skulle tro du satt nån block i hjärnan. Du tänker en del på att du inte kan bli kåt.

Du skriver att du tvingar dig till att onanera. Slappna av istället. Tänk inte på att du måste onanera.

Sen finns de la hälsokost piller för ökad sexlust har jag för mig

• Anonym (Madonna)

P-piller ? )Men du äter inga mediciner?)

Jag hade gått till gynmottagningen direkt.

Svar på tråden Varför är jag aldrig kåt?