• Äldre 4 Jan 10:20
    896 visningar
    7 svar
    7
    896

    Hjälp!

    Hej alla!

    Är där någon som provat squats? Och isåfall funkar det ? Sen undrar jag om någon kan dela med sig av lite bra hemma övningar? Går hemma och är mammaledig så vill bli av med några extra kilo :) alla tips är välkomna! Har dessutom ändrat min kost och följer viktväktarna. Någon annan som också gör det ? Tänkte att detta kunde vara en liten grupp där man peppar och berättar för varandra :)

    Kram

  • Svar på tråden Hjälp!
  • Äldre 5 Jan 09:03
    #1

    Ingen ?

  • Äldre 5 Jan 14:22
    #2
    Fia12345 skrev 2015-01-04 10:20:36 följande:

    Hej alla!

    Är där någon som provat squats? Och isåfall funkar det ?

    Kram


    Hm, hur menar du? Squats = knäböj är en basövning som är väldigt vanlig i träning. Bra för lår och rumpa. Men precis som med alla andra övningar är det inget mirakel som levererar magiska resultat enbart för sig själv. Eller är det något annat du menar?
  • dirty8­8
    Äldre 5 Jan 17:31
    #3
    Sorbus skrev 2015-01-05 14:22:25 följande:
    Hm, hur menar du? Squats = knäböj är en basövning som är väldigt vanlig i träning. Bra för lår och rumpa. Men precis som med alla andra övningar är det inget mirakel som levererar magiska resultat enbart för sig själv. Eller är det något annat du menar?
    Instämmer.

    "har någon provat fotboll? funkar det?" hade varit en liknande fråga.

    Vad är det som efterfrågas här egentligen? Vad är ditt mål? 
  • Äldre 7 Jan 12:05
    #4

    Har ni läst hela mitt inlägg eller ni haka upp er på squats? Min fråga var om någon använder sig av squats och tycker att det är en bra träning ?

  • Äldre 7 Jan 23:51
    #5

    Hej där! Övningar beror lite på hur separationen i magmusklerna ser ut. Har du fått ok från barnmorskan att börja träna?

  • dirty8­8
    Äldre 8 Jan 00:17
    #6

    Squats är garanterat en av de bästa övningarna för en stark kropp. Förmodligen den bästa av alla. 

    Det är en övning som utövas av i princip alla seriösa styrketränande människor.

  • Äldre 8 Jan 15:55
    #7

    Ja jag har fått klartecken! :)

Svar på tråden Hjälp!