• Jeppe99

Fan, råkade sätta på farmor

Jag är en grabb på 24 år, och har en flickvän som är ett år yngre.

Hon har sagt att hon skulle bli tänd på att när jag kom hem från mitt nattpass på jobbet, sakta låser upp dörren till vår lägenhet när det är kolsvart i rummet och går till sängen och knullar på henne.

Så jag tänkte, det kan jag väl göra. De enda som har nycklarna till vår lägenhet är farmor (för att kunna vattna blommorna) och min tjej.

Jag kom hem vid 23-tiden på kvällen och låste upp dörren försiktigt och gick till sängen där jag hörde någon snarkade. Jag drog fram ballen och skulle precis köra in den, men en sak va lite skumt, hon hade inte rakat sig mellan benen som hon brukar göra.. för det var en rejält krullig buske där.

Hursomhelst så körde jag in den så hårt som jag bara kunde, när jag hörde en äldre kvinna säga "Nejmen pojkspoling, vad gör du?"

Fan, jag hade satt på farmor, pinsamt.

Har en tid bokad med en psykolog imorgon.

• Svar på tråden Fan, råkade sätta på farmor
  • Anonym (Suck.)

Men suck. Kaaaan du inte komma på något mer trovärdigt?!

• Anonym (Troll)

Okej, farmor har nycklar för att vattna blommorna. Varför skulle hon då bestämma sig för att sova över? Varför i hela världen skulle hon inte berätta det för er? Var va din tjej? Varför skulle farmor lägga sig i er säng? Hade min farmor sovit naken i min säng när hennes enda uppgift är att vattna blommorna hade jag skött dem själva hädanefter. Men rolig tråd-nog fick jag ett leende på läpparna. :)

• Nordin126

Beyond bullcrap säger jag hahaha

• Anonym (Roligt)

Haha jag tyckte den var rolig :)

Svar på tråden Fan, råkade sätta på farmor