• Nady

Gratis babyboxar?

Hej!

Här tänkte jag att vi kan ge varandra tips på olika gratis babyboxar man kan hämta ut eller beställa hem.

Har precis beställt hem från Pampers (Lloyds apotek )
    Ska bli spännande att se vad de innehåller. Skrattande

Vet att det ska finnas fler ställen. Såg någonstans att man kan gå in på respektive apoteks hemsida och beställa, men jag hittar inget sådant.

Så gärna tips! :)

• Svar på tråden Gratis babyboxar?
  • Nady

beställer från deras hemsida eller? :)

Kan tipsa om att gilla MAM på FB så får man en gratis napp, gilla Bambino så får man en gratis sked. Gå med i Semper och få en vällingburk :)

• nåldyna

babytobe.se kan du beställa en box som hämtas ut på ett apotek som tillhör Apoteksgruppen.

Apotek Hjärtat har en startbox som är gratis om man är medlem i kundklubben.

lekmer.se finns en gravidväska, den är visserligen inte gratis men mycket prisvärd. Den kostar just nu 399 kr (499 kr annars) och innehåller saker till ett värde av 8500 kr. Jag hämtade ut den idag och ska öppna den och kika efter jobbet :) 

• Lillalivetimagen

Goboken - skickas hem

Babyland/apotea - skickas hem/hämta hos ombud

Vi föräldrar - skickas hem

Mam napp - skickas hem

Semper vällingburk - skickas hem

Apoteksgruppen - registreras och hämtas på deras apotek med kod

Lloyds apotek - registreras och hämtas på deras apotek med kod

Baby proffsen - registreras och hämtas på deras apotek med kod

Libero - registreras och hämtas ut på Ica maxi, behöver aktivera kod precis innan.

Kronans apotek - hämtas på deras apotek

Hjärtats apotek - beställs genom att bli medlem på deras hemsida, hämtas sedan ut på deras apotek

• nåldyna
    Lillalivetimagen skrev 2015-03-10 19:43:07 följande:

Goboken - skickas hem

Babyland/apotea - skickas hem/hämta hos ombud

Vi föräldrar - skickas hem

Mam napp - skickas hem

Semper vällingburk - skickas hem

Apoteksgruppen - registreras och hämtas på deras apotek med kod

Lloyds apotek - registreras och hämtas på deras apotek med kod

Baby proffsen - registreras och hämtas på deras apotek med kod

Libero - registreras och hämtas ut på Ica maxi, behöver aktivera kod precis innan.

Kronans apotek - hämtas på deras apotek

Hjärtats apotek - beställs genom att bli medlem på deras hemsida, hämtas sedan ut på deras apotek

Var hittar jag boxen på Babyland/Apotea? Kan inte hitta på någon av hemsidorna.
  • Liten till

Bra tråd! När har ni börjat hämta it era babyboxar? V25-30-35? Jag tänker att det är bättre att vänta lite närmare (är i v26 nu) så i te alla bra erbjudanden och rabatter hinner gå ut innan man hinner använda dem.

Någon som kan skriva vad det är i boxarna på ett ungefär

Svar på tråden Gratis babyboxar?