Vad tycker ni om namnet...
Hejsan!
Vad tycker ni om flicknamnet Odette? Vet ni något om det? Vad tänker ni när ni hör namnet, osv? Är det för konstigt eller inte? :) Tacksam för era kommentarer!
Hejsan!
Vad tycker ni om flicknamnet Odette? Vet ni något om det? Vad tänker ni när ni hör namnet, osv? Är det för konstigt eller inte? :) Tacksam för era kommentarer!
Fint och ovanligt!
Låter som ett spel...
Tänker på svanprinsessan och hennes hjärtskärande röst
Personligen tycker jag att namnet är tråkigt.
Fint men tråkigt
Jag tycker inte att det är speciellt fint och det är konstigt. Jag tänker typ på en hushållerska. Rätt trist namn faktiskt.
Låter som en rengöringsspray
Tack för era ärliga åsikter! Gillar själv namnet men vill veta vad folk tänker :) Några fler inlägg?
tänker på prinsessan odette i svanprinsessan.
Konstigt är det väl inte. Ingen konstig stavning och inget konstigt uttal. Någorlunda bekant överlag. Jag tänker "prinsessigt" om namnet och tyvärr är det något väldigt negativt i min bok. Däremot tycker jag inte att namnet är dåligt egentligen.
Låter fruktansvärt i mina öron
Fint tycker jag!
Jag tänkte direkt på svanprinsessan Odette tycker det är ovanligt och har inte hört nån som kallas/heter de jag tycker faktiskt du ska köra på de namnet :D
Tycker det är väldigt fint. :)
Fint!
Jag tycker inte att det är speciellt fint och det är konstigt. Jag tänker typ på en hushållerska. Rätt trist namn faktiskt.
Namnet Odette påminner om namnet Bernadette.
Av de två namnen, så gillar jag Odette mycket, mycket mer.