ångrar abort
vet knappt hur jag ska börja men jag gjorde abort i somras och jag ångrar de. Har mått överjävligt sen i somras och innan jul bröt jag ihop totalt. Alltså jag blev så deprimerad att jag inte ens orkade sitta upp, all min energi försvann. Tog mig igenom julen, sen kom nyår (då jag skulle ha fött). Ignorerade det hela dan och var ute och festade, allt kändes toppen. Sen har jag varit glad och positiv konstigt nog, tills idag. Jag började tänka på mitt ex igen och då var det kört.
Jag saknar mitt ex så extremt mycke men jag gjorde slut med honom i somras eftersom han inte ville stötta mig när jag valde att göra abort. Han sa att han skulle vara där för mig men sen ångrade han sig och lämnade mig själv när jag mådde som sämst och var livrädd. Han sa att jag dödade vårat barn och att det säger väldigt mycket om mig som människa..
Jag kände mig sviken av honom.
Men jag saknar honom varje dag så det gör ont i kroppen men han vägrar prata med mig.
Jag fattar inte varför jag gjorde abort eller varför jag gjorde slut när jag hade alla dom där jävla hormonerna i kroppen..
vet inte vad jag ska ta mig till.. :.(