• Anonym (hot gaal)

överraska pojkvän, vad tänder ni på?

Hej allihop!
    Jag är en tjej på 29 år som tänkte överraska min sambo som snart fyller år med med bland annat 3 rätters middag o massa gott. Som en extra "efterrätt" ska han få en runda han sent kommer glömma ha ha ;) 

Nu behöver jag tips? Jag ska stå och laga maten i en svart tjat klänning o ha något sexigt under. Vad föredrar ni? Med eller utan korsett? Färg osv. Många tips tack, är så kluven. Tack på förhand !

• Svar på tråden överraska pojkvän, vad tänder ni på?
  • Anonym (Guldfisken)

Det enda alternativet för en lyckad överraskning är fortfarande två tjejer. Du ska bjuda en kompis också så kan han alternera lite som han vill.

• Efraim Barkbit

Stay ups och enfärgat skulle jag uppskatta

Postbanken, Postbanken, Poooostbanken
  • Anonym (GL)

Av de förslagna alternativen tycker jag teddyn är hetast sen korsetten. Men det jag tänder på mest är när tjejen överraskar med stay ups, små svarta string (t.ex. från www.wickedweasel.com ) och en svart spetstopp.

Lycka till!

• Anonym (Nr 3)

Det beror lite på. Mina kommentarer:

Nr 1. Vet inte riktigt vad det där är. Minst sexig av dom 3 alternativen.

Nr 2. Elgant, sexigt, svåråtkomligt, kvinnligt (och kanske lite tantigt?).

Nr 3. Här talar jag uppenbarligen för mig själv, men den där outfiten skriker "här är det bara att ta för sig!"

Liksom inga förbehåll, utan pang på sexigt som fan, din lilla gåva liksom. Satan vad hett!

Okej, blodet försvann från huvudet där ett tag. Sorry. I alla fall. Hur gammal är du/ni?

• Anonym (hot gaal)

Tack för kommentarerna :) 
    Jag har ett litet problem, har stora bröst, drar en 70G i kupan så inte det lättaste
    Att hitta snygga underkläder. Men ska dock gå in på evas underkläder för där var mycket snyggt ! ;))

Många delade åsikter, kul! Jag är lite inne på nått porrigt enfärgat och stay ups ;)
    Men får se, korsetter också porrigt. Och mig utklädd till nått  sexigt så kommer han inte velat äta utan rakt in till sovrummet haha :D

Svar till nr 3: jag är 29 och han 28

• Anonym (Njutare)

Spets, string, gärna korsett eller body. Sen skall du ha något jävligt tajt utanpå så att han kan ana men inte till fullo se vad du har under. Så får han gå och kåta upp sig hela kvällen. Efter halva middagen kan du ju viska i hans öra att du använder grenlösa trosor och att du är sååå våt. Sen får ni äta vidare. Retas länge är viktigast.

• dirty88

Patriarkatet har uppfostrat dig väl lilla gumman.

• Efraim Barkbit

Du låter som en klok tjej Han kommer bli tok-nöjd!

Postbanken, Postbanken, Poooostbanken
  • Anonym (snusk)

Stoppa in en buttplug också som en extra kinky surprise.

• Tomas08

Dress nummer 1 med svarta stay ups.

Varför inte göra en dildo show för honom, ta fram en dildo med sugpropp, sätt dig på stolen och gränsla dildon nära honom och säg till han hur mycket du längtar efter en riktig kuk...;)  ..

• Anonym (Kille 33)

Bild nummer är väldigt het tycker jag. Jag har gett min tjej uppgiften att köpa porriga underkläder som hon skulle ha på sig när hon kom hem. Eller det har till och med sagt att hon skulle köpa porriga underkläder som hon normalt inte skulle köpt så då fick hon gå och fundera lite på underklädesdelen vad hon skulle köpa. Hon lyckades till 100%.

Jag gillar även när hon retas lite med mig och klämmer på min kuk på kläderna och frågar om den är redo. Även när hon säger att hon är kåt och vill ha sex gillar jag. Hon liksom lämnar ut sig åt mig när hon säger så och det gillar jag.

Hoppas ni får en trevlig kväll! ;)

• thegreenman

jag skulle blivit jävligt glad om jag skulle komma på min sambo med att onanera, så varför inte låta han kanske göra detta ett + om du har något sexigt på dig, sex sen romantisk middag sen säger du bara du får göra precis som du vill med mig ikväll jag är till ditt förfogande.

• Johan Ason

Tunn liten trosa ...len...slät under. Ladda så att du själv är kåt. Överraska med en penisring. Förklara att du vill ha mycket och länge...

• gymfreak

Jag tycker att du ska binda fast honom och kittla honom :) och sen göra andra saker förstås :)

• Anonym (Viva allt!)

Jag är man.

Det enda som funkar för mig är att jag får tillfredsställa min partner. Jag har kommandot i sovrummet och hennes sköna stund är mitt ansvar.

Det som verkligen gjorde mig stenhård var när hon sade "du får göra vad som helst med mig, precis vad som helst" och så hade hon köpt lite kul saker.

Att äga sängkammaren till 100% är min grej till allas fromma.

• Anonym (sexigt)

Snygga förslag gillar dom här bättre, en snygg babydoll (översta) är alltid snyggt och oavsett din storlek blir du sexig och snygg korsett är alltid välkommet, gillar när svart och rött, länkade bilderna till sidan om ni vill se mer om dom

Svar på tråden överraska pojkvän, vad tänder ni på?