Flicknamet Zelda
Vi väntar vårt tredje barn till sommaren och pojknamn är så gott som klart. flicknamn är svårare min sambo har föreslagit zelda men jag är tveksam.
vad tänker och tycker ni?
Vi väntar vårt tredje barn till sommaren och pojknamn är så gott som klart. flicknamn är svårare min sambo har föreslagit zelda men jag är tveksam.
vad tänker och tycker ni?
Jag gillar namnet förutsatt att det stavas Selda. Annars är jag tveksam, då tycker jag det klingar lite "Zena krigarprinsessan" över det hela.
Zelda och Link, spelar han mycket Nintendo
Annars tycker jag det är väldigt fint
TV-spel..
Tv-spel o kompis gamla marsvin
Tv spel bara, min gubbe ha med det förslaget men inget jag gillar, inte som tilltalsnamn iaf
Tänker på tv- spelet.
Jag associerar detta namnet med Sabrina Tonårshäxan, där en av hennes fastrar/mostrar heter detta. Då tycker jag att Sabrina är finare.
Nope. Gillar inte ljudet, det låter lite elakt, det är en "ful" färg(jag ser namn i färger) och jag tänker bara tv-spel(eller vad det nu är för något:P).
Jättefint! Men jag är ju ett riktigt fan av själva spelet också hehe. 
Gillar namnet, mycket. Tror dessutom att de blir rätt vanligt att använda "tvspelsnamn" framöver. Jag tycker de e skitfint, men folk kommer ju ha åsikter vilket namn ni än väljer så varför bry sig.
Tänkte till en början bara på tv-spelet. Gör inte det så mycket längre, och tycker att det är fint.