• Themzan87

mensvärk och bruna flytningar

Visste inte vart jag skulle lägga detta då jag inte är gravid (vad jag vet) men jag har sedan inatt så har jag väldigt kraftig mensvärk och bruna flytningar. Jag har ätit p-piller sedan mars 2014, missade en gång julafton 2014 men vi hade ej sex utan kondom mer än en vecka efter. Hade ej sex dagen innan heller. Nu undrar jag om nån vet vad det kan vara eller om det är så att jag är gravid och det är ett missfall eller utomkvedshavandeskap.

• Svar på tråden mensvärk och bruna flytningar
  • Themzan87

Jag har bruna flytningar och kraftig mensvärksliknande smärta och lite feber. Det är det som är det konstiga

• The past is now
    Themzan87 skrev 2015-01-06 19:18:05 följande:

Jag har bruna flytningar och kraftig mensvärksliknande smärta och lite feber. Det är det som är det konstiga

I mina öron låter det normalt. Att tempen ökar gör den för mig med men det räknas inte som feber. Och jag kan ha ont så in i helvete och ibland märks det inte öht. Ibland kan jag inte ens sätta på min en bh utan att jag tror att jag ska svimma. Mensen kan flytta på sig och vara "konstig" utan att det är någon som är fel. Kvinnans hormoner är inte en lek..
  • Themzan87

Fast det har aldrig varit så för mig innan och igår kunde jag inte gå upprätt :/ lite orolig att det ska vara ngt allvarligt bara

• The past is now
    Themzan87 skrev 2015-01-06 19:51:20 följande:

Fast det har aldrig varit så för mig innan och igår kunde jag inte gå upprätt :/ lite orolig att det ska vara ngt allvarligt bara

Hur är det nu då? Det kan mycket väl var en cysta som brustit..det gör fruktansvärt ont! När min brast så svimmade jag och fick ta mig till sjukhus pga svåra smärtor.
  • Themzan87

38.3 i feber annars inget oförändrat. Gör ont i underlivet när jag kissar men inte som vid en urinvägsinfektion utan mer i bäckenbotten.

• The past is now

Ok. Hmm..då tycker jag att du ringer din vi för inlämning av urinprov. Alt ringer en bm.

Themzan87 skrev 2015-01-06 20:23:00 följande:

38.3 i feber annars inget oförändrat. Gör ont i underlivet när jag kissar men inte som vid en urinvägsinfektion utan mer i bäckenbotten.

Svar på tråden mensvärk och bruna flytningar