• Anonym (?)

Låt oss måla upp ett scensrio! ;)

Kul att höra vad ni tänker :)

Du träffar en ung tjej (ca23-25) som du inte känner sen innan och ni börjar pratar jobb. Hon berättar att hon jobbar som tandsköterska. Vad tänker du då? Oavsett om ni träffar denna tjej på krogen, hemma hos gemensamma vänner eller någon annanstans. Är er första tanke att det är en tjej som är ansvarstagande och driftig eller att det är någon som inte verkar bry sig om karriär och inte jobbat sig upp något vidare. Reflekterar och tänker ni över huvud taget något alls kring en ung tjej som berättar att hon arbetar som tandsköterska?

Berätta gärna vad ni känner samt vad ni själv arbetar med, kön och ålder! :)
    Tack!

• Svar på tråden Låt oss måla upp ett scensrio! ;)
  • Anonym (?)
    Anonym (?) skrev 2015-01-06 18:39:42 följande:

Kul att höra vad ni tänker :)

Du träffar en ung tjej (ca23-25) som du inte känner sen innan och ni börjar pratar jobb. Hon berättar att hon jobbar som tandsköterska. Vad tänker du då? Oavsett om ni träffar denna tjej på krogen, hemma hos gemensamma vänner eller någon annanstans. Är er första tanke att det är en tjej som är ansvarstagande och driftig eller att det är någon som inte verkar bry sig om karriär och inte jobbat sig upp något vidare. Reflekterar och tänker ni över huvud taget något alls kring en ung tjej som berättar att hon arbetar som tandsköterska?

Berätta gärna vad ni känner samt vad ni själv arbetar med, kön och ålder! :)
    Tack!

Scenario ska det givetvis stå i rubriken!
  • Anonym (scensrio?)

Vad är ett scensrio?

• Anonym (?)
    Anonym (scensrio?) skrev 2015-01-06 18:40:46 följande:

Vad är ett scensrio?

Se tidigare inlägg...
  • Anonym (E)

Att ha det yrket vid den åldern skulle jag tycka var en bra bedrift, inget konstigt alls. Tycker hon om det hon gör så beundrar jag mer bedriften att hon gör det hon vill än att hon har en "finare" titel

• Anonym (???)