• Anonym (BM)

Dejtingsidor? QX ett alternativt?

Hallåååå!

Det är så att jag har en enkel fråga som jag inte vågar ställa den till mina kompisar. Så frågat här istället... QX, är det en dejtingsida? Jag (är kille) vill testa på nya saker. Som att träffa killar tex. Men jag vet inte om det är en dejtingsida så jag frågar er alltså! Anledningen till varför jag skriver här är att jag kan inte gå ut o ragga på krogen då jag är med mina polare och jag vill inte att de ska veta om det här.. Så det blir ett problem. Iallafall, jag har läst omkring och så men jag fattar inte om vad QX är för något. Är det en dejtingsida? Är det gratis? Skulle uppskatta om ni svarar! Peace!

• Svar på tråden Dejtingsidor? QX ett alternativt?
  • aecs

Jag vet själv inte vad QX är för något.. Menjag va medlem på BODYCONTACT för ca 3 år sen bara för att leka av ni efter ett långtidsförhållande. Där mötte jag faktiskt utan att ens leta efter något föehållande min nuvarande pojkvän. Det finns lite äckel där men många bra guldklimpar också. Lätthanterlig sida indelat i län\kommun för att hitta nära och bra kontakter för diverse annonser man nu är ute efter. Gratis och tio gånger så bättre än alla dessa jäkla dejtingsidor som gör reklam hit och dit.

• Jesssssica

QX har även en "dejtingsida" så ja, vill du träffa andra män där så absolut. 

• Anonym (BM)
    aecs skrev 2015-01-06 21:59:45 följande:

Jag vet själv inte vad QX är för något.. Menjag va medlem på BODYCONTACT för ca 3 år sen bara för att leka av ni efter ett långtidsförhållande. Där mötte jag faktiskt utan att ens leta efter något föehållande min nuvarande pojkvän. Det finns lite äckel där men många bra guldklimpar också. Lätthanterlig sida indelat i län\kommun för att hitta nära och bra kontakter för diverse annonser man nu är ute efter. Gratis och tio gånger så bättre än alla dessa jäkla dejtingsidor som gör reklam hit och dit.

jasså`? Så bodycontact är gratis? Har läst lite överallt att det kostar. Men ska kolla igen! Tack :)
  • aecs

Finns ju en betaltjänst också precis som andra dejtingsajter. Tror det är för att ha fler bilder osv. Men jag kunde skicka och ta emot obegränsat med privata mejl iaf. Så det är ju positivt. Dock kanske det blivit en betalsajt på senare tid pga popularitet. Va somsagt tre år sen jag senast besökte den sidan. Men lycka till!

• Anonym (BM)
    Jesssssica skrev 2015-01-06 22:02:46 följande:

QX har även en "dejtingsida" så ja, vill du träffa andra män där så absolut. 

okej tack så mycket! Vad heter den? Eller är det samma? Gör man ett konto på QX eller? Eller har de en speciell dejtingsida för QX? :)
  • Jesssssica
    Anonym (BM) skrev 2015-01-06 22:11:51 följande:
    okej tack så mycket! Vad heter den? Eller är det samma? Gör man ett konto på QX eller? Eller har de en speciell dejtingsida för QX? :)
    Jag vet inte, är själv inte medlem men cruiser heter den.

www.qruiser.com/
Svar på tråden Dejtingsidor? QX ett alternativt?