• Anonym (TS)

30års present till pojkvän -tips?!

Min pojkvän fyller 30år och jag vill göra något fint för honom.

Mina tankar går till en hotellvistelse någonstans (bor i Skåne), eller en upplevelse.

Men vill också ge honom något fint! Kommer dock inte på något och behöver alla tips jag kan få

• Svar på tråden 30års present till pojkvän -tips?!
  • Anonym (TS)

Tack så mycket!
    Finns mycket, men allt går inte att göra här nere =/ och han har redan fått en upplevelse att köra Ferrari / Lamborghini . 

Kommer verkligen inte på något att köpa till honom! Han har gjort så fina saker till mig så vill verkligen visa min uppskattning tillbaka..

• aleydis

Jag och min man uppskattar mest upplevelser ihop som presenter.

Vad har du för budget? En fin klocka kan ju vara jättedyrt... Parfym han tycker om. eller fina hudvårdsprodukter/rakvatten. Svårt att säga när man inte känner personen.

• Anonym (TS)
    aleydis skrev 2015-01-07 14:35:35 följande:

Jag och min man uppskattar mest upplevelser ihop som presenter.

Vad har du för budget? En fin klocka kan ju vara jättedyrt... Parfym han tycker om. eller fina hudvårdsprodukter/rakvatten. Svårt att säga när man inte känner personen.

Min budget är stram! Men det blir att ta från mina sparade pengar. Han skämmer bort mig ordentligt även när det inte är något speciellt! Dessutom fyller han trots allt 30 år och då får man ju göra ngt speciellt

Det är inte det materiella i sig som betyder något, speciellt inte för mig (han gillar dock mer "kvalité & finare märken). Jag fick själv en jätte fin klocka av honom när jag fyllde år + massa andra saker. Parfym har jag redan gett honom. Han gillar Playstation men har redan de spelen han vill ha. Han gillar bilar, men har redan fått en upplevelse av mig. Kläder känns inte så kul att ge, vill ge något att minnas. 

En klocka har jag faktiskt funderat på,.. Eftersom jag vill ge både en upplevelse av något slag men även något materiellt som symboliserar hans 30års dag. Dock känns det lite härmigt när han gav mig en för inte så länge sen...  Haha, besvärligt... 

Jag tänkte, om jag köper något fiiint (egentligen för dyrt för min plånbok) så kanske jag kan ordna en upplevelse själv hemma. 
    Typ, väcka honom på morgonen med frukost i sängen och kanske champagne eller något. Sen gör vi något tillsammans på dagen. Till kvällen har jag lagat mat/ eller så äter vi ute. Sen kanske jag kan köpa nya sängkläder och göra det fint i sovrummet, så det känns nytt, istället för en hotellnatt liksom.. (det sista kanske låter konstigt, kanske bara jag som uppskattat det ^^)
  • aleydis

Jag tycker det låter bra att antingen köpa en dyrare upplevelse och billigare sak eller tvärtom. Mys hemma med champagne och någon utflykt nära och fin hemmamiddag låter bra, däremot tycker jag det låter onödigt att köpa nya sängkläder, däremot kanske bädda fint med rosor och tända ljus.

Ett förslag på vad man kan göra är tex Centralbadet. Entré är 250 kr mån-Tors oh 350 kr fre- sön, billigare på dagtid vardagar som student. :)

Svar på tråden 30års present till pojkvän -tips?!