• Anonym (arg)

måste få gnälla lite

Under en längre tid har min man hellre spelat cs än att ge mig kärlek, många gånger säger han att dom bara ska spela en omgång till, men det slutar med 3 ggr till. Idag har jag varit extremt kelsugen men det verkar vara viktigare att spela.. vad ska jag säga/göra... nån i samma sits?!?

• Svar på tråden måste få gnälla lite
  • Anonym (Grabben brevid)

Alltså, spelar gör man när man är singel. Det är allt jag har att säga.

• Anonym (arg)
    Anonym (Grabben brevid) skrev 2015-01-08 21:32:27 följande:

Alltså, spelar gör man när man är singel. Det är allt jag har att säga.

Jag låter han spela då och då för att han ska få "umgås" med polarna, men nu tycker jag att det blivit för mycket. Går hellre å sover än att vänta på honom..
  • Mo0nlightDancer

hej.

Är tjej och storspelare. Älskar att spela!

Jag och min sambo brukade spelade massor ihop.

Har du testat att spela med honom?

Man kan ha sjukt roligt!

Fram med öl och ölkorven åxå :) perfekt kväll.

• killen

Håller med föregående de e kul o spela tillsammans men dw får inte gå t överdrift. :) spela en stund så hinner man me båda :)

• Mo0nlightDancer
    killen skrev 2015-01-08 23:36:09 följande:

Håller med föregående de e kul o spela tillsammans men dw får inte gå t överdrift. :) spela en stund så hinner man me båda :)

Ja det andra kom automatiskt efter eller mitt i spelandet ibland haha för vi hade så roligt och trevlig och kunde skratta gott åt och med varandra.

Men som du säger, spela en stund å sen kolla på film eller serie med lite myspys.
  • muuppeens

Vi brukade spela mycket tillsammans men nu har vi bara en fungerande data, så nu spelar vi sällan tillsammans.. 

• Anonym (arg)

Pratade med mannen igår och förklarade hur jag kände och att det hade blivit mycket spelande på senaste tiden, tror han skämdes rätt mycket och gav mig massa kärlek, gnäll lönar sig ibland. 

Det händer att vi spelar tillsammans men jag har svårt för cs, fick nog ingen bra start där. 

• Anonym (Duden)

Jag blir gärna överdrivet inne i spelet när jag sitter ibland, min käresta (dom gånger det händer) säger till om jag missar att det blir för mycket och då stänger man av omgående. Kommunikation är det absolut lättaste sättet att förmedla din vilja, och ignorerar hen det så har du ju ett problem, samma problem som du hade innan men nu är hen medveten åtminstone och kan göra ett val, Ts sambo ångrade sig och gav omedelbart efterfrågat mys. Tyckte du löste det på ett kanonbra sätt.

• Anonym (Förbannad)
    Anonym (arg) skrev 2015-01-08 21:27:41 följande:

Under en längre tid har min man hellre spelat cs än att ge mig kärlek, många gånger säger han att dom bara ska spela en omgång till, men det slutar med 3 ggr till. Idag har jag varit extremt kelsugen men det verkar vara viktigare att spela.. vad ska jag säga/göra... nån i samma sits?!?

Japp, min fru har tappat sexlusten och skyller ständigt på att hon är trött och lägger sig tidigt för att komma undan så jag tittar demonstrativt på gamla SOA avsnitt i sängen och gärna innan hon lägger sig.
  • Domino

Det enda tipset jag kan ge dig ts är att börja lätt med att smeka hans rygg och hals med ett Battlefield 4-omslag i lugna rörelser. Vet du om han har ett Delta Force - Black hawk down-omslag så funkar det bättre. Nästa steg blir att du viskar i hans öra hur du spelar en karaktär i wow och du berättar med lugn röst hur det timme efter timme letar efter drycker i skogen. När du märker hur pulsen börjar öka på han så lägg in stöten....du har nu fått han att släppa handen från musen och hans röst har gått från att skrika " fan vad han fuskar och jävla fitta" till att gå ner i tonläge och börjat fått saliv i munnen. Nu har han glömt bort joltkolan och wallhack och vad allt nu heter.......Du erbjuder honom nu att spela rollspel i sängen där du är polis och han är terrorist. Eftersom han vet att han är bättre än dig och vet att du ligger i underläge så kommer han att nappa direkt. Han har cs-sinne och vill planta  bomben i dig (hans penis), så spela svår. Han är nu i ett stadie där han varken vet vilken taktik eller vapen han ska välja, men bomben hans ska till sin destination, så det är upp till dig hur lätt han ska få dig/vinna dig.....Lycka till! 

Svar på tråden måste få gnälla lite