Dejtsidor för vänskap?
Jag har funderat på det här i några år nu varför det ska vara så svårt att hitta nya vänner i vuxen ålder? Jag har sen min separation för fem år sen tappat många vänner. Största orsaken har varit att jag mest haft vänner utan barn där man mött oförståelse till att ens barn går före allt annat och dissar fester och liknande när man är varannanveckoförälder och sånt infaller de helger barnen bor med mig. Sen har de vänner jag har kvar familj eller sambos och då har de inget gemensamt med mig längre som lever singelliv och inte hittat kärleken än... Har två döttrar i mellanstadieåldern och det skulle va så kul att få andra singelvänner med barn i mina barns ålder! Men sidor att leta dejter finns det ju otaliga... Varför finns det inte fler vänskapssidor? Eller finns det?
(Jag har fullt upp med heltidsjobb och vill inte skaffa en till hobby, ifall någon vänlig själ nu skulle svara på den här frågan.. För jag gillar TV-spel och virkning och bakning och har inte intresse av instrument eller träning eller liknande)