Normalt att ha tydliga ägglossningssymtom efter missfall ?
Jag har massor med trådar sedan tidigare ang mitt riktigt långdragna missfall som jag dragits med hela sommaren ända in på tidiga vintern. Nästan 6 månades konstant blödning.
jag fick skrapas tillslut, och det dröjde ett tag innan första mensen kom. det var faktiskt skönare än jag trott att FÅ MENS och inte blöda för ingenting.
hur som helst, efter den mensen märkte jag att jag kände mig underlig i kroppen, nästan lite gravidsymtom, men jag visste att jag absolut inte var gravid. Tänkte du att det kanske kunde vara ägglossning. Så jag använde min app Woman Log pro och skrev in min mens och lite annan info, och då visade den att jag hade ägglossning.
Tänkte att det kanske bara var en engångsföreteelse. Nu har jag precis haft min mens över nyår, och den var punktligare än vanligt ( läs innan missfallet )
Och nu idag känner jag ömma bröst och öm i tjejmagen.
undrade ännu en gång varför ? jag har ju nyss haft mens tyckte jag. Gick in på min woman log pro och kollade, ska ha ägglossning om 2 dagar.
Är det någon annan som känt av liknande efter missfall/abort eller förlossning ?
Att man så tydligt känner i kroppen att man ska ha ägglossning ? det har jag aldrig känt av förut. Så jag började fundera om det hänt något med kroppen efter alla otaliga månader av missfallsblödningar och allt vad det nu varit.
Svara jättegärna ! Hatar när man känner sig ensam om saker och aldrig får vettiga svar från google.
kram !