• Anonym (Frustrerad tjej)

Min kille kan inte komma

Jag har ett problem. Min kille kan inte komma när vi har sex. Detta är sjukt frustrerande, för både honom, men också för mig. Jag känner mig osexig och otillräcklig. Min kille suckar uppgivet efter VARJE gång och konstaterar "Jag måste vara porrskadad". Han har inga som helst problem att få upp den. Det räcker med att jag drar av mig tröjan eller att vi kysser varandra. Är han sugen från början så behöver jag inte ens göra något, den står ändå. Problemet är att vi kan hålla på hur länge som helst, utan att han kommer. Han njuter som fan under sexet, det hör man på honom och dessutom säger han det till mig. Men han kommer inte.

Våra sexakter är alltid jättelånga, mellan 2-6 timmar. Ja du läste rätt. 2-6 timmar!! Vi har oftast långa förspel (1-1.5 timme), så att båda får den här explosiva känslan "Jag-MÅSTE-ha-sex!" och att vi båda inte kan vänta längre. Det är härligt! I övrigt är vårt sex fantastiskt. Det är galet skönt, varierat och långt! Men han kommer inte varken vid samlag eller oralsex. Han säger att han njuter som fan och att det är obeskrivbart skönt. Han säger oftast "Nu är det nära!", "Jag är snart där!", men han kommer aldrig dit. Han har hittills bara kommit när han själv avslutat med handen, samtidigt som han beskådat och vidrört min kropp. 

Jag har pratat med honom om det här och frågat vad det beror på. Jag har också beskrivit för honom hur jag känner. Han svarar att det absolut inte har med mig att göra, att jag är sjukt sexig och fin. Han ger mig oftast ursäkter som att han nyligen onanerat, eller att han varit kissnödig under sexet. Han säger att han får en orgasmkänsla redan efter 5 minuters intensivt samlag eller oralsex, men att han själv inte vet varför han inte kommer. 

Är det någon som har samma problem eller som vet vad det här beror på? Och framförallt, vad ska vi göra åt det? 

• Svar på tråden Min kille kan inte komma
  • Anonym (Lyckopiller)

Käkar han ssri?

• PrinsessanLeia

Du menar att det inte kommer någon sperma? Vad jag förstått kan orgasm och utlösning komma vid olika tillfällen, dvs orgasmen behöver inte ske samtidig som utlösningen. Upplever han orgasmliknande så kan det alltså vara en orgasm men att utlösningen uteblir.

Jag undrar också om han äter ssri. Annars låter det nästan som någon psykisk blockering. Men han får alltså utlösning vid andra tillfällen?

• Anonym (För länge?)

Nu är jag iofs tjej så vet inte om killar också kan funka så här, men jag blir liksom blockerad om vi har sex för länge och kan då inte komma. Det är bättre för mig att ge efter för orgasmkänskan tidigt i sexet för mig, för om jag inte gör det utan tänker att vi ska hålla på längre innan jag kommer kan jag ofta inte komma alls.

Nej, han äter inga mediciner vad jag vet. Jag har svårt att tänka mig att han går på antidepressiva utan att berätta det för mig. Obestämd

Nej exakt, det sker ingen ejakulation. Har också läst att det är fullt möjligt för en kille att få orgasm (d.v.s. sköna känslan) och utlösning (själva sperman) vid olika tillfällen och att den ena kan utebli. Men han säger att han är "påväg" och upplever känslan att vara nära att komma. Ja, han får orgasm (med utlösning) när han avslutar själv. 

Målet med vårt sex är inte att vi ska hålla på i många, många timmar. Det råkar bara bli så. Har sagt till honom att det inte gör mig något om han kommer tidigt. Problemet är att han inte kan komma överhuvudtaget vid varken samlag eller oralsex. 

Vi har varit inne på om han blockerar sig på något sätt. Vi vet dock inte varför han skulle göra det. 

Jag kan uppleva samma sak som du btw. Att jag håller tillbaka för hans skull och senare inte kan komma. Efter 6 timmar är det ju inte ens skönt med samlag längre.... Då vill jag bara ligga och mysa. Han ger mig puppyeyes och säger "Faaan, men jag vill komma!" och sen tycker jag hemskt synd om honom som måste avsluta själv. Jag känner mig både osexig, otillräcklig och taskig. Gråter Även fast jag alltid försöker med både oralsex och smeksex både före och efter samlag, för att underlätta för honom att komma. 

Om vi har intensivt sex hinner han bli trött innan han kommer. Ibland ger han upp efter några timmar och konstaterar att han inte orkar komma. 

Det här är så extremt frustrerande! Hur något startas upp så fantastiskt bra, men som avslutas varenda gång med en mer eller mindre besvikelse.....

• Anonym (liknande)

Jag har liknande problem, dock inte så extremt att jag inte kommer alls.

Jag har hört talas om salva/glidmedel som ger ökad känsla, kan vara något att prova.
    Annars tycker jag ni ska sluta fokusera på det. Ha sex, njut och avsluta med vad som krävs för att han ska få orgasm, utan att haka upp er på att han inte kommer vid samlag eller oralsex.

• Anonym (Ylva)
    Anonym (Frustrerad tjej) skrev 2015-01-10 15:26:57 följande:

Jag har ett problem. Min kille kan inte komma när vi har sex. Detta är sjukt frustrerande, för både honom, men också för mig. Jag känner mig osexig och otillräcklig. Min kille suckar uppgivet efter VARJE gång och konstaterar "Jag måste vara porrskadad". Han har inga som helst problem att få upp den. Det räcker med att jag drar av mig tröjan eller att vi kysser varandra. Är han sugen från början så behöver jag inte ens göra något, den står ändå. Problemet är att vi kan hålla på hur länge som helst, utan att han kommer. Han njuter som fan under sexet, det hör man på honom och dessutom säger han det till mig. Men han kommer inte.

Våra sexakter är alltid jättelånga, mellan 2-6 timmar. Ja du läste rätt. 2-6 timmar!! Vi har oftast långa förspel (1-1.5 timme), så att båda får den här explosiva känslan "Jag-MÅSTE-ha-sex!" och att vi båda inte kan vänta längre. Det är härligt! I övrigt är vårt sex fantastiskt. Det är galet skönt, varierat och långt! Men han kommer inte varken vid samlag eller oralsex. Han säger att han njuter som fan och att det är obeskrivbart skönt. Han säger oftast "Nu är det nära!", "Jag är snart där!", men han kommer aldrig dit. Han har hittills bara kommit när han själv avslutat med handen, samtidigt som han beskådat och vidrört min kropp. 

Jag har pratat med honom om det här och frågat vad det beror på. Jag har också beskrivit för honom hur jag känner. Han svarar att det absolut inte har med mig att göra, att jag är sjukt sexig och fin. Han ger mig oftast ursäkter som att han nyligen onanerat, eller att han varit kissnödig under sexet. Han säger att han får en orgasmkänsla redan efter 5 minuters intensivt samlag eller oralsex, men att han själv inte vet varför han inte kommer. 

Är det någon som har samma problem eller som vet vad det här beror på? Och framförallt, vad ska vi göra åt det? 

Fast om ni har sex i flera timmar utan att du kunnat komma så verkar ju inte heller du njuta av akten fullt ut?
  • Anonym (Strunta i det)

Låter som en psykisk blockering. Det gäller att inte se lyckad sex som likvärdigt med manlig ejakulation. Hade samma problem själv en tid och först när jag släppte tanken på att komma så gick det. För mig :)

• Anonym (gurka)
    Anonym (Frustrerad tjej) skrev 2015-01-10 15:26:57 följande:

Jag har ett problem 

Han säger att han "måste vara porrskadad" och ibland kommer med ursäkten att han nyss onanerat. För mycket runkande på egen hand kan definitivt försämra sexet med flickvän. Jag har själv varit där, i tonåren kunde jag porrsurfa och några timmar senare hem till min flickvän och ha sex. Sexet blev ju sådär om man säger så.

Så, om han runkar mycket själv: Fråga om han kan sluta med det en period och se ifall han får lättare att komma när ni har sex!
  • Anonym (hmmm)

Har inte haft problem att komma under samlag men har aldrig kommit under en avsugning. Det är inte en mental blockering utan det är bara det att nått saknas. Den enda gångerna jag kommit oralt är när jag bokstavligen har knullat min frus mun. Då jag kan styra takten och hårdheten själv, dvs i rätt läge...Tycker fortfarande att det skönaste man kan få är en het mun runt kuken men tyvärr så måste jag hjälpa till om jag ska få den underbara känslan av att spruta frugan i munnen..

Svar på tråden Min kille kan inte komma