Min kille kan inte komma
Jag har ett problem. Min kille kan inte komma när vi har sex. Detta är sjukt frustrerande, för både honom, men också för mig. Jag känner mig osexig och otillräcklig. Min kille suckar uppgivet efter VARJE gång och konstaterar "Jag måste vara porrskadad". Han har inga som helst problem att få upp den. Det räcker med att jag drar av mig tröjan eller att vi kysser varandra. Är han sugen från början så behöver jag inte ens göra något, den står ändå. Problemet är att vi kan hålla på hur länge som helst, utan att han kommer. Han njuter som fan under sexet, det hör man på honom och dessutom säger han det till mig. Men han kommer inte.
Våra sexakter är alltid jättelånga, mellan 2-6 timmar. Ja du läste rätt. 2-6 timmar!! Vi har oftast långa förspel (1-1.5 timme), så att båda får den här explosiva känslan "Jag-MÅSTE-ha-sex!" och att vi båda inte kan vänta längre. Det är härligt! I övrigt är vårt sex fantastiskt. Det är galet skönt, varierat och långt! Men han kommer inte varken vid samlag eller oralsex. Han säger att han njuter som fan och att det är obeskrivbart skönt. Han säger oftast "Nu är det nära!", "Jag är snart där!", men han kommer aldrig dit. Han har hittills bara kommit när han själv avslutat med handen, samtidigt som han beskådat och vidrört min kropp.
Jag har pratat med honom om det här och frågat vad det beror på. Jag har också beskrivit för honom hur jag känner. Han svarar att det absolut inte har med mig att göra, att jag är sjukt sexig och fin. Han ger mig oftast ursäkter som att han nyligen onanerat, eller att han varit kissnödig under sexet. Han säger att han får en orgasmkänsla redan efter 5 minuters intensivt samlag eller oralsex, men att han själv inte vet varför han inte kommer.
Är det någon som har samma problem eller som vet vad det här beror på? Och framförallt, vad ska vi göra åt det?