Får alla gravida bredare höfter???
Har hör att man får bredare höfter när man är gravid, vilket tycks vara helt i sin ordning. Men jag har redan breda höfter och skulle inte uppskatta ännu bredare....
Har hör att man får bredare höfter när man är gravid, vilket tycks vara helt i sin ordning. Men jag har redan breda höfter och skulle inte uppskatta ännu bredare....
Jag kan inte påstå attt mina häfter blev ett dugg bredare. Ändå födde jag en son som vägde 4,8 kg så han var ju inte liten direkt...
jag har blitt bredare.... *puh*
nä mina höfter har verkligen inte blivit bredare...de e nog olika ..
Vet inte om det gäller alla.
När man är gravid har jag inte hört att man skulle få nämnvärt bredare höfter. Men efter förlossningen, då bäckenet har rört sig sidleds kan bäckenet av naturliga skäl bli lite bredare ett tag för att senare återgå till naturlig storlek.
Jag tyckte att mitt becken bliigt tre meter bredare direkt efter min första förlossning, var som en chock att se! *woh!*
Men nu är den mer som vanligt igen.
Hoppas mitt håller sig på plats, jag menar jag är redan skapt för att föda barn med mina höfter...
Usch, mina höfter har då verkligen blivit bredare.
Jag upptäckte det idag och beklagade mig lite för sambon!
Men men, det hör till så jag antar att det är värt det precis som illamående.
tror inte mina har blivit bredare, det känns som om dom blivit smalare *hm*
Jag har blivit bredare om mina höfter!!!:-/ Mina jeans fick jag lägga åt sidan i v 16 är nu i v 22+6 och har snyltat min sambos jeans, kan ha dem om jag inte knäpper översta knappen
Han lånar gärna ut dem
Har hört att höfterna går tillbaka lite efter förlossningen!!!!
Hoppas!!!!!
mina höfter har bara blivit lite bredare kanske nån cm så jag har inget att klaga på direkt..är faktiskt en av de lyckliga som bara gått upp på magen...hoppas det håller vägen ut
Milla V 32
Mina höfter har nog sett ungefär lika ut hela tiden. Inget jag tänkt på så så stor skillnad kan det inte vara.