• Anonym (nybörjare)

flexibel o mjuk dildo = sladdrig?

Första gången jag beställt en dildo. Jag har aldrig ens klämt o känt på någon dildo förut. Det står att dildons flexibilitet är stor vilket går att böja i 180 grader. Men jag undrar om den blir alldeles för sladdrig när den är i mig? Närmsta "dildo" jag haft har varit en banan o då har min pojkvän liksom vickat på den inom mig o det var riktigt skönt. Går det ens o vicka en sån dildo som har stor flexibilitet?

• Svar på tråden flexibel o mjuk dildo = sladdrig?
  • Anonym (Sandra)

Jag tycker att "vanliga" dildos kan bli rätt hårda, så borde inte vara några problem med en böjlig.

• Anonym (nybörjare)

Det är silikondildo men vibratorn är i toppen så jag antar att det är därför den är så pass flexibel. Köpte den för en hård dildo vill jag inte ha. Mjuk o klämvänlig yta men ändå lite flexibel. Men denna går o böja 180 grader, känns väldigt mycket o sladdrig? Hm funderade om det ens går att vicka den upp o ner mot g punkten? Eller om det är bara in o ut som gäller?

• Anonym (K)

Att den går att böja behöver ju nödvändigt vis inte betyda att den böjer sig själv så pass mycket.

Jag har en som är ganska mjuk och den kan jag säkert böja så pass, men den är ändå så pass så att den inte böjer sig själv, om detta nu är begripligt

Svar på tråden flexibel o mjuk dildo = sladdrig?