• Anonym (nervös...)

Första kyss??

Hej! Jag har lärt känna en person som jag nu börjat gilla. Och denna person är intresserad utav mig med! Vi har träffats och båda vill ses mera osv så allt är bra! 
    Vi båda är av samma kön eller vad man skall säga haha, om det ens spelar någon roll..

Men saken är den att jag ALDRIG har varit med någon innan! Jag har inte ens pussat någon eller hållt någon jag gillar i handen eller myst med någon ens osv... Så då kanske ni fattar vilken panik jag börjar få nu! 

För som sagt, börjar verkligen bli intresserad i den här personen och detta är första gången jag känt såhär för någon typ. Och jag tror att nästa gång vi ses så kommer något att hända av de saker jag skrev innan att jag ej gjort ännu.. Det gör mig sjukt nervös eftersom jag är så oerfaren, men det är inte denna person dock! 

Så nu undrar jag hur eran första kyss var eller ert första mys framför en film var eller liknande. Åh vad jag ska tänka på eftersom att jag inte vet hur man gör!! Om vi nu ska ta första kyss som ett tex.. Ska den vara kort, eller lång? Utan eller med tunga osv osv, när vet jag när jag ska sluta?? Finns många frågor angående detta... 

Men skulle bli sjukt tacksam för något svar iaf! :)

• Svar på tråden Första kyss??
  • Anonym (Sofie)

Första kyssen kan ju vara nervös med varje ny person man dejtar.

Med min pojkvän var det blygt och nervöst även fast vi är 23 år gamla. Jag minns inte exakt, men han var otroligt blyg så jag tvingades ta steget.

Vi satt och höll hand framför tvn och jag hade hoppat lite närmre och jag tror vi liksom satt lutade mot varandra. Och efter myyyyycket tanke och många långa minuter så vände jag väl huvudet mot honom och han vände sig då också, vilket väl är den normala reaktionen. Och så lutade jag mig fram mot honom och mest pussade honom på läpparna, för att sedan backa pyttelite nån sekund och sedan pussa honom, öppna munnen lite och röra vid hans läppar med min tunga. Alltså slicka lite grann. Och sen efter lite kyssande försiktigt på ömsom överläpp och underläpp så kan man försiktigt ta in tungan lite längre.

Hoppas det hjälpte lite :)

• Anonym (Tjej)

Tänk inte. Blunda och känn bara. Det märks när man kysser någon om den tänker eller njuter. ;)

• Kereza

Första kyssen för mig var egentligen ingen big deal. Jag hade varit rädd för det där ögonblicket halva mitt liv om inte längre, och så var det så enkelt och Naturligt och självklart :) 

Vi var på krogen, fast ganska nyktra, bestämde oss för att ha ett ONS, så stod vi på rökavdelningen och det satt en bunt andra krogbesökare runt väggarna. Han kysste mig och samtliga närvarande applåderade. 

...det blir ju iaf något att ha som fint minne; vår relation inleddes med applåder när vi fann varann ;) 

• Anonym (nervös...)

Tack så mycket för era svar!! 

Jag har kommit på att jag bara ska köra alltså.. Ska ej tänka så mycket för då kommer det inte bli nå bra.. 

Hoppas såklart att det blir lyckat dock haha! :D

• Anonym (lollo)

Förstår att du är nervös, men du behöver nog inte vara det... Ifall din tjej/kille är mer erfaren än du behöver du bara följa hen. Forcera inte, och gör inte motstånd, utan var följsam och tillmötesgående (om du vill och gillar att kyssa hen). Det kommer säkert att gå fint.

Svar på tråden Första kyss??